maandag 17 mei 2021

31 days of gelprinting #5 ' Opdracht 10 & 11 '



Vandaag heb ik opdracht 
10 & 11 voor jullie.


Met dopjes van flessen maakte
ik deze afdruk.


Hier zie je het goed.


Deze maakte ik met een kam.
Ik gebruikte geen echte kan,
want dan moet ik die poetsen,
maar ik knipte tandjes aan een 
oude klantenkaart.
( Kijk op de voorlaatste foto )


Weer een close up.


Mijn gebruikte materialen


Nog een keer de twee opdrachten
bij elkaar.


1/3 van de opdrachten hebben 
ik jullie laten zien, er komen
er dus nog, maar morgen ben ik
er met een kaartje!

Tot dan ✂️🖌️🖍️












7 opmerkingen:

  1. Je bent lekker bezig geweest met de gelliplate, Sarah
    Ook deze vind ik weer erg mooi, leuk dat je je eigen tools maakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit heb je heel leuk gedaan Sarah!
    Gaat goed met een kam he....ik heb ooit een lijst geverfd en daarna met een kam bewerkt....was ook goed gelukt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer totaal andere kleuren, maar ook weer superleuk gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk allemaal weer Sarah!! Jij zit in een heerlijke flow. (als je dit dubbel hebt dan kan het kloppen, hij vloog net weg van het scherm).
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoe je aan het experimenteren bent met vaak verrassende resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk om zo mee te lezen met je opdrachten, maak je er ook wel eens kaatjes mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie creaties maak je toch met deze challenge, Sarah! Heb even teruggescrold, want ik loop weer een beetje achter. Mooie effecten, lekker bezig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah