maandag 3 mei 2021

Joggingbroeken



De jongens hadden een nieuwe broek
nodig en ze dragen het liefst een 
broek die mama gemaakt heeft, want die 
zit altijd goed, dat zijn hun woorden en
dat maakt me toch wel trots.


Ergens in januari tekende ik het
patroon op de stof.


In maart was ze eindelijk af.


De gulp is een nepgulp want ritsen, knopen,
lintjes daar houden ze niet van.


In de Botanische tuin kon ik onlangs een
leuke foto van Moriander maken, 
waarop de broek goed zichtbaar is.


Voer Jaro maakte ik deze broek.
Hij koos zelf de kleuren.


De strook aan de zijkant, de bies
aan de zakken en de boorden kreeg 
ik net uit de restjes van Morianders broek.


Het kleurcontrast geeft de broek
iets plezants en dat wou Jaro graag.


Jaro kan er lekker in spelen en is
er superblij mee.

Fijne dag!


9 opmerkingen:

  1. Wat een toffe broeken!! Heerlijk dat ze zo lekker zitten dat ze niet meer uit de winkel willen hebben. En tof dat je met de restjes de broek van Jaro zo mooi kon maken.
    Hier ook heel veel restjes op kunnen maken vorige week. Heerlijk!! (ik maak met nu weer op voor een 32 urige werkweek)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer prima uit, bij beide heren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer heel mooi deze joggingbroeken gemaakt Sarah....leuk dat je daar de kids zo blij mee maakt...KNAP gedaan hoor!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat weer mooi gemaakt Sarah!
    Prachtig jij bent echt een kei in naaien!
    Wat lief dat jouw jongens het zo waarderen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker goed te horen dat je kids blij zijn met wat je maakt. Bij mij wilden ze het echt niet meer toen ze ongeveer 10/11 waren.
    Het ziet er ook goed en netjes uit.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een prachtige broeken heb je gemaakt. Die van Jaro met de twee kleuren zo in contrast is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat weer super gedaan Sarah ! Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze het liefst een broek dragen die mama gemaakt heeft, ze voldoet volledig aan hun wensen, ze kunnen de kleur kiezen, ... helemaal de max !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk dat ze jouw zelfgemaakte broeken nog steeds het fijnste vinden.
    Jogging broeken zijn fijn om te dragen, ik snap jouw jongens wel hoor😁

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah