zaterdag 8 mei 2021

Gelprintingchallenge #15 ' Felt Tip Markers '



Vandaag laat ik opdracht 20
aan jullie zien.
Dit vond ik een hele leuke 
opdracht, je hebt er geen verf bij
nodig alleen maar wat stiften.
Ik probeerde met verschillende
soorten.


Ik tekende losjes wat cirkels
met mijn ecoline stiften.


Dat gaf deze afdruk.


Met stiften van de kinderen
tekende ik wat vakjes.


Dat gaf deze afdruk.
Ik vond hem nogal flets dus ik
besloot verder te experimenteren
met beter materiaal.


Met edding stiften maakte ik
regenboog kleurtjes.


Dat gaf deze leuke afdruk.


Ik tekende nog wat krullen
met twee stiften en zette die
over mijn eerste druk.


Dat gaf dit leuke effect.


Met groen-blauw tinten
maakte ik met Koj stiften deze
achtergrond.


Dit werd de afdruk.


Met een zwarte stift tekende
ik twee bloempjes.


Die drukte ik op mijn 
vorige achtergrond.


Als laatste probeersel greep ik weer 
naar mijn ecoline stiften.
Ik maakte eerst met twee gele 
een achtergrond en maakte
een afdruk.


Daarna tekende ik wat vormen
in rood-gele tinten.


Samen gaf dat dan dit resultaat.


Met bruin tekende ik wat vormen.


En drukte die op mijn vorige afdruk.


Die namiddag in maart 2020
( net voor de Lockdown )
leverde me deze afdrukken op.
Ik experimenteerde die dag nog 
met een andere opdracht,
die zien jullie morgen 😉


Ik besloot om met deze 
vier iets te doen en nummer 5,
die krijgt vast een plekje in
mijn Mini Art Journal.


Ik stikte ze op een pagina.


Met zwarte letters plakte ik
de opdracht er op.


Op mijn eigen tempo werk
ik de opdrachten af van 
september 2019, de lopende
challenge van mei 2021
 is een extra stimulans.

Bedankt voor het kijken en
misschien inspireer ik je wel.

Fijn weekend!



 

4 opmerkingen:

  1. Mooi resultaat met de stiften Sarah!
    Weer leuke pagina's!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleurrijke resultaten! Ik heb al lange tijd wel zin om ook een gelliplate aan te schaffen, maar dan moeten we denk ik eerst maar groter wonen, met meer opbergruimte. Of gewoon een eigen hobbykamer;-)
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjonge dan ben je toen heel productief geweest! Wat een mooie en vrolijke post. Gave achtergronden zijn het.
    En ik had 2 kaarten gisteren, niet 3. De tweede foto was de binnenkant van de eerste kaart. Ik weet het, dat doe ik niet vaak, maar deze keer wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah