vrijdag 28 mei 2021

31 days of gelprinting #12 ' Opdracht 21 - 24 '



Vandaag gaan we verder met
31 days of gelprinting.


Opdracht 21 maakte ik met de onderkant
van een doosje van eieren.
Bij de rechtse pagina zette ik met
een medium een foto over op een afdruk
die aan de bovenkant mislukt was, 
maar dus een perfecte achtergrond vormt.


Deze opdracht vind ik zelf geen
gemakkelijke, maar als het lukt 
dan kan je er wel leuke collega's
mee maken.


Ik gebruikte prenten uit deze magazines,
het is heel afhankelijk van de drukinkt
van de boekjes of de ' transfer ' wil
lukken. Maar als het lukt dan is
het wel tof.


Voor opdracht 23 maakte ik dit.


Ik heb de ' drop shadow ' ook
met een woord geprobeerd.
Op beide pagina's zie
je ' dots ' in mijn afdruk.


Dit is mijn gebruikte materiaal.




 

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi Sarah
    De transfertechniek is je ook goed afgegaan, inderdaad niet ieder tijdschrift of foto leent zich daarvoor...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat z8jn heel verschillende resultaten. Ik heb nooit geweten dat er zoveel mogelijk is met een gelli plate, jij? Voor mij zou het niets zijn, ik ben niet van het "kliederen", maar jij hebt toch wat creaties gemaakt die mij laten twijfelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb weer genoten van alle verschillende gel printing creaties die je gemaakt hebt. Ook die van je vorige post heb ik nog even bekeken. leuk om te zien wat je ook met materiaal als een eierdoos kunt doen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe creaties.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf allemaal...jij kunt toveren met de gelliplate! EN je maakt er goed gebruik van.. mooi ook met die afdrukken van de magazines.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige gelprints.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah