vrijdag 21 mei 2021

31 days of gelprinting #8 ' Opdracht 14 '



Opdracht 14 ' Die Cuts ' is een 
opdracht naar mijn hart en dat werd
ook weer meer dan 1 pagina.


Hier gebruikte ik de snijmallen
om vormen uit te snijden uit
uniek zelf bedrukt ' design ' papier.


Dat deed ik ook hier.
De achtergrond is een oudere afdruk
en ik vind de kleuren zo mooi.


Hier zien jullie beide naast elkaar.


Dit zijn de snijmallen die ik gebruikte.


Maar snijmallen kunnen ook
fungeren als stencils.


Met die ene uitgestanste vorm 
rechts boven maakte ik deze afdrukken.


Ik maakte er deze collage mee.


Samen ziet het er dan zo uit.


Als laatste maakte ik nog dit.


En dit.


Nog eens samen.


Voor deze opdracht gebruikte ik
deze snijmallen.


Ik wens jullie alvast een
' happy ' weekend.






4 opmerkingen:

  1. Wat ben je weer super creatief bezig geweest. Ik denk dat deze challenge echt het beste in je naar boven haalt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent weer echt los gegaan, erg leuk allemaal.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi die pagina met dat hertje Sarah!
    Die anderen zijn ook prachtig ...
    Je bent er lekker mee bezig he!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi weer, leuk ook om je blogberichtjes terug te kijken, zoveel mooie pagina's te zien!
    Ik heb er al een drukke werkweek (met cursus en 2 x een vergadering na de lesdag) opzitten, maar nu een lang weekend ivm Pinksteren, dus dat is wel fijn.
    En dan is het een lange ruk naar de zomervakantie, pas eind juli.... maar komt vast goed.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah