zondag 9 mei 2021

Gelprintingchallenge # 16 ' Multi Media '



Vandaag een beetje een vervolg
op gisteren.
Voor deze opdracht gebruikte ik
verschillende materialen.


Eerst tekende ik met copics
een achtergrond.


Met zwarte inkt stempelde ik
er op.


Met verf en stempels zette ik
er nog een laag op.


Daarna met deze kleuren de
vakjes stempel.


Dan Doodle ik nog wat met
Acrylstiften.
Ik liet het goed drogen,
rolde er een dun laagje witte verf 
en maakte mijn afdruk.


Dat werd dit!


Nog eentje met het stappenplan.
Eerst copics.


Dan inkt


Dan Acrylstiften


Hop! Het werd deze afdruk


Met rode kleuren nu


Weer inkt erop


Wat tekenen met acrylstiften


Dun laagje verf erover en dan 
maakte ik deze afdruk.


Als laatste deze groene tinten


Weer inkt erop


Acrylstiften


En dit werd het eindresultaat.


Met de multimedia techniek 
maakte ik deze 6 afdrukken,
de twee bovenste waren naar 
mijn gevoel niet helemaal gelukt 


De opdracht van gisteren en deze
deed ik op 1 dag ( maart 2020, net voor 
de Lockdown, het lijkt gisteren wel )
en leverde toch
een kleurrijke collectie op.
De twee bovenste rechts zien jullie
morgen, die heb ik verwerkt in
mijn Mini ArtJournal.


Ik besloot met deze 4
een pagina te maken.


Dit werd het eindresultaat.


Nog een detailfoto.

Bedankt voor het kijken!


Fijne zondag!


4 opmerkingen:

  1. Wauw! Ook alweer zo mooi. Je hebt me bijna overtuigd hoor, van het aanschaffen van een gelliplate. Misschien van mijn vakantiegeld. Eerst maar eens alles gebruiken wat nog nooit uit zijn verpakking geweest is. En dat is meer dan ik zou willen toegeven...
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een kunstwerkjes weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave gelliprints weer Sarah. Een genot om naar te kijken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah