zaterdag 22 mei 2021

31 days of gelprinting # 9 ' Opdracht 15 '


Opdracht 15 laat weer zien dat je
 met alledaags materiaal
toffe afdrukken kan maken.


Ik gebruikte de bovenkant van
' Pill strips ' om de achtergrond 
te creëren.
Met veertjes kleedde ik de
pagina aan.


Hier zie je een close up van
mijn afdruk.


Hier zie je mogelijkheid 1
verwerkt tot een mooi geheel.


Maar ook met de onderkant kan je
super toffe afdrukken maken.
Deze keer deed ik het in inkt en
ik gebruikte de kleuren van
mijn veertjes.


Ik maakte ook een afdruk op
de bijsluiter.


Hier een close up van de afdruk.


Op deze pagina plakte ik ook
veertjes. Ze zijn op kalkpapier
gestempeld dus...

ze schijnen een
beetje door, alsook de tekst van
de bijsluiter'


Tenslotte zien jullie heel
opdracht 15.

Fijn weekend!

8 opmerkingen:

  1. Ook deze vind ik weer prachtig Sarah
    Zo leuk met de gelliplate
    Leuk vooruitzicht dat je gaat leren gitaarspelen, af en toe doe ik dat ook maar keyboard vind ik wel leuker en gemakkelijker jij zult je zelf ook niet snel vervelen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent wel lekker aan het "spelen" met de gelli plate, leuk, die ontdekkingstocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie prints Sarah en heel mooi verder uitgewerkt. Leuk om te zien wat je voor de prints hebt gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel leuk om te zien dat je met alledaagse dingen zulke mooie afdrukjes kunt maken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is deze ook weer erg leuk! De kleuren zijn ook mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze kaartje Sarah , leuk gedaan met gebruikte pillen stripjes...prachtig resultaat geeft het!!

    groetjes en nog een paar mooie pinksterdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, prachtige creaties, en wat een tof idee met die pil strips! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb vaker gelezen: "creatieve mensen hebben geen rommel, ze hebben overal ideeën liggen....", deze creaties, gemaakt met pillenstrips bewijst dat wij alles, maar dan ook alles kunnen gebruiken.
    Wat ontzettend leuk is dit nou weer. 🥰

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah