dinsdag 4 mei 2021

Diertjesdinsdag # 10 ' Stokstaartjes ' * Sarah daagt Margo uit # 15



Margo en ik zijn er al weer met 
een uitdaging!


Ik daagde haar vorige week
uit om met deze spullen
een kaart te maken.
Margo ging direct aan de slag en
daarom zijn we er vandaag al weer!
( Ik had de mijne al klaar 😉 )


Net als de vorige weken maakte 
ik weer een vierkant kaartje.
Het papier op zich is al heel mooi,
dus ik voegde enkel wat vlaggetjes toe 


Mijn laatste 5 kaartjes horen
bij elkaar.
Ze zijn klein en schattig.

Ik ben benieuwd wat Margo 
maakte met de stokstaartjes en 
welke nieuwe uitdaging er op
mij staat te wachten. 

Fijne dag en het lijkt
wel herfst. 🌬️🍁🍂😞

13 opmerkingen:

  1. Je hebt een super leuk kaartje gemaakt met de lieve stokstaartjes. Leuk dat jullie elkaar zo blijven uitdagen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaartje met de vrolijke kleurtjes gezellig met de stokstaartjes fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo lief en inderdaad heeft de kaart niks meer nodig als enkel wat kleine versiering.. je laatste zinnetje negeer ik...... ik hou gewoon de gordijnen dicht en ga niet naar buitem vandaag, bah bah!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk deze stokstaartjes, Sarah
    Mooi kaartje!
    Fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat schattig kaartjes met al die diertjes, super ! Ben al benieuwd naar de volgende uitdaging ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Sarah, die stokstaartjes zijn zo leuk die hebben ook niet veel extra's nodig. Hier loeit de wind ook om het huis.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superschattig Sarah, echt leuk met die vlaggetjes erbij. Ik vond het weer een toffe uitdaging.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die kaartjes en die stokstaartjes zijn grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk, de stokstaartjes, mooi kaartje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er een heel leuk kaartje mee gemaakt. Zo schattig zijn ze. En als je dan de hele serie bij elkaar ziet: tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze leuk Sarah. Ik maakte vandaag ook de stolpaardjes en het is wat priegelen maar het effect is erg leuk. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt zo lief die stokstaatjes en heel mooi gemaakt weer.
    De gehele set is super...echt zo gepriegel maar dan heb je ook wat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vrolijke beestenboel! Ik ga je volgen dan mis ik niks meer

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah