woensdag 14 juni 2017

Een bijtje voor Margriet


Twee weken geleden was
Margriet jarig.
Ik maakte voor haar dit kaartje
met leuke zonnige papiertjes van Su
en een happy tekstje. 
( En dat word ik ook altijd
als ik HAAR BLOG  lees ☺)


Het bijtje bewaarde ik
 SPECIAAL voor haar.
Een tijdje geleden ging mijn zoontje
( die vandaag terugkomt van 
de bonte beestenboel ) 
op bezoek bij de imker.
Hij kwam toen naar huis met
een zakje ' Red de bij'
boordevol bloemenzaadjes en een mooi
papiertje waarop de bij stond.
Die bij mocht er bij zijn
op deze kaart ☺
voor Margriet.

Dus een beetje Recycling en
Use you Stuff in dit bericht want
het papier was 1 van mijn eerste
Su papiertjes.

Fijne 🌞 dag!

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart voor Margriet, daar zal ze blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd een heerlijk zonnig kaartje! Daar is Margriet vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof kaartje voor Margriet, mooi ook die (gele) achtergrond!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi bijtje, past ook goed bij Margriet. Geef zoals je gerecycled en ge-useourstuff hebt. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje, en inderdaad heel passend bij Margriet!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje sarah en wat een mooie afbeelding die bij.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, en die bij is prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk bedacht met deze bij, past mooi bij het papier

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig met deze bij, goed dat je zoontje naar de imker is geweest! Het heeft een geweldig kaartje opgeleverd. Tof! Hoe heeft je zoontje zich vermaakt bij de bonte beestenboel? Kwam hij vol verhalen thuis?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart,Sarah.De bij is prachtig.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief dit kaartje Sarah...heeft echt een zomerse uitstraling met dat bijtje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah