woensdag 28 juni 2017

Kleurenkaartenteam: Olijfgroen en okergeel



Ik vond het deze keer best een
moeilijke opdracht.
Ik merkte dat ik geen enkel papier
heb in okergeel.
Restjes olijfgroen had ik wel
en toen kwam ik de visjes tegen
die ik eens van Margo
kreeg en die waren perfect oker.
1 kaartje was alvast klaar.


Maar ik ontdekte dat ik ook
okergele inkt heb en
toen ontstond gauw dit kaartje.
De achtergrond maakte ik
met spetters en strepen van de
stempelset Gorgeous Grunge.
De koala vond ik wel leuk
passen bij deze opdracht.
Die was ik een beetje vergeten.
Meer knoopjes gebruiken had ik
me ook voorgenomen,
dus ineens 4 olijfgroene erop.
Weer een kaartje dat ik kan
linken bij Cornelie
voor # Use your Stuff
en ook weer bij K en K :
' maak je eigen achtergrond '


Hier zie je ze nog eens
beiden op de foto.
Ik ben benieuwd naar de
volgende uidaging...
Andere deelnemers vind je bij
Martina.

Fijne dag!

42 opmerkingen:

  1. supertoffe kaarten Sarah!
    Fijne dag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even geworsteld met de kleuren, maar uiteindelijk 2 prachtige kaarten! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kaarten zijn erg leuk!. Ik heb ook met de inkten gewerkt, zelfde idee dus
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn twee mooie kaarten geworden ondanks je geworstel
    met de kleur okergeel.;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee fantastische kaartje Sarah. Ik vond het ook moeilijk, aarts moeilijk. Maar bij jou is het je toch goed afgegaan hoor. Chapeau. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Misschien een mindere start gehad, maar het resultaat is geweldig, je hebt 2 heel gave kaartjes gemaakt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ondanks de lastige kleuren heb je twee hele leuke kaartjes gemaakt! Grappig dat je uiteindelijk meer spullen in de goede kleuren blijkt te hebben dan je aanvankelijk denkt. Weet jij soms al wat de volgende kleuren zijn?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn hééééél mooi geworden Sarah, de vissen vind ik een top idee. En wat kan er volgende keer misgaan met als basis deze gave kleur stempelinkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Sarah. Succes met die mooie kaarten. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zie je maar weer, lastige kleuren geven een top resultaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn allebei heel leuke kaartjes geworden. Zo zie je maar weer; wanneer je eerst nog denkt dat het moeilijk is en dat je niet in de juiste materialen voorziet, valt dat uiteindelijk toch wel weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waar een wil is is ook een superleuke weg Sarah want je kaarten in de vereiste kleuren zijn enig geworden!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaartjes Sarah!
    Je hebt de kleuren goed weten te gebruiken. Op en top geslaagd zou ik zo zeggen.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo zie je maar dat je meer in huis hebt dan je denkt als je eens rommeld😊 mooi gedaan trouwens


    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als je eenmaal gaat zoeken in je spulletjes kom je van alles tegen.Erg leuk die kaart met de vissen, omdat deze geel zijn mis je verder geen geel papier en de koalabeer is erg lief. Die achtergrond met al die spetters vind ik ook gaaf. Erg goed gelukt allebei! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee prachtige kaartjes Sarah....het is je goed gelukt in deze kleurencombie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supergeslaagde kaartjes zijn het geworden. Ik denk altijd in papier met een kleurenchallenge maar met inkt lukt het natuurlijk ook prima. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn heel leuk geworden Sarah. Een zo blijkt maar weer dat je bijna altijd wel iets geschikts hebt...
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn allebei ontzettend leuk geworden! De kleuren passen er prima bij! En, ik vond het ook een lastige...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aan je kaartjes kun je niet zien dat je de opdracht moeilijk vond, Sarah! Ze zijn allebei hartstikke leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Missie geslaagd zou ik zo zeggen, leuk gemaakt !
    Ik doe ook mee maar ben helaas van de lijst afgevallen bij het KKT
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leuke kaartjes zijn het zo geworden, geslaagd hoor !
    mooi gedaan
    blij met je deelname alweer,
    op naar de volgende,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een superleuke kaartjes ! Dat is wel grappig dat mijn visjes zo goed van pas kwamen !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het was achteraf toch niet zo'n makkelijke kleur he, maar het is je goed gelukt hoor.
    Ze zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ook leuk, vooral die met de handletter-stempel erbij...!(:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Twee mooie kaartjes, zeker bij die met de koala heb je een schitterende achtergrond gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Blijkbaar had je onbewust toch de kleuren in huis. Het hoeven niet altijd papiertjes te zijn om heel toffe kaarten te maken! Echt leuk zijn ze.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Misschien lastig, maar wat heb je leuke kaarten weten te maken!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie dingen weer gemaakt de afgelopen tijd, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo te lezen ben je echt uitgedaagd met deze kleuren, maar het resultaat is prachtig. De knoopjes zijn zo een leuk detail!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Met wat zoekwerk kom je een heel eind hé Sarah we hebben toch meer dan we zelf weten! Je kaartjes zijn allebei heel mooi, bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. 2 prachtige kaarten Sarah.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Misschien niet de makkelijkste kleuren, maar heel erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. het zijn allebei mooie kaartjes geworden ondanks dat je combi niet zo makkelijk vond. maar dat is nu eenmaal de uitdaging
    ik vind de visjes het leukste kaartje
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Superleuk met de kleuren van het KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ha Sarah,
    ze zijn leuk! Soms moet je even wat langer nadenken inderdaad, maar het resultaat is super. ank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw, prachtige kaarten, superleuk, die vissen, en die koala ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Erg leuke kaarten in deze kleurencombi! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super mooi geworden allebei. Mooi hoe je achtergrond maakte van de koala en idd deze past mooi qua kleur bij de kleuren opdracht. Mooie opzet voor de kaartjes en jij bent je stuff ook lekker aan het usen zeg! Leuk!
    je cadeautjes van je nieuwe post voor je dochters zijn ook leuk. Lief ook!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah