vrijdag 2 juni 2017

Krokodil en vosje


Vandaag en morgen toon ik jullie
knuffeltjes die ik maakte van 
kleine restjes stof.
Het zijn knuffeltjes die gemakkelijk
passen in een logeertas.
Ze zijn van kop tot staart
maar 25 cm groot.


Dit krokodilletjes is van 
mijn oudste zoontje.
In de bibliotheek vond ik een naaiboekje
met allemaal knuffelpatroontjes.
Ze mochten er 1 uitkiezen en samen
keken we tussen de stofrestjes.


De jongste moest niet lang kiezen:
een vosje natuurlijk!
Ik vind ze zelf kei schattig en 
ze zijn leuk om te maken.
Een beetje prutswerk maar
daar hou ik wel van ☺

16 opmerkingen:

  1. Ooooh....hoe super schattig is dit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt prutswerk maar leuk om te doen, geen restjeskaart maar een restjesbeest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk Sarah!!
    Fijn pinksterweekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig! Leuk hoor!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je toch lekker creatief Sarah of het nu papier of stof is je maak er prachtige dingen mee!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige knuffeltjes heb je voor de jongens gemaakt. Je kerstkaart is lief met het meisje erop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaaah.... die zijn leuk!! Smelt....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een onwijs gave knuffels zijn dit! Prachtig gemaakt. Zo leuk, die krokodil met gele sjaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och, wat zijn ze enig Sarah! Wat zou ik daar, als kind, van genieten. Uitzoeken, en dan gemaakt door je moeder, dat moet wel grote liefde worden! En inderdaad, nog 16 dagen, dat is zo voorbij. Een jaar is weer omgevlogen...Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk deze knuffels Sarah...keileuk gedaan...
    groetjes en een fijn pinksterweekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Sarah,

    Wat heb je die weer leuk gemaakt!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach, wat leuk zeg! Zijn ze vast dolblij mee.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer lekker crea-bea bezig geweest. Enig.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah