maandag 12 juni 2017

Take time to stop and smell the flowers



Bij CCCB #365
hebben ze weer een
 mooie inspiratiefoto.


Op deze foto kan je de bloemen
bijna ruiken daarom het
tekstje op mijn kaart.


De kleuren van de bloemen komen
 terug op mijn kaart,
alsook het vasthouden van een bloem.
Het konijntje kleurde ik in met copics.
De afdruk maakte ik vorig jaar op
onze knutseldate bij Margo
in de zomervakantie.
( Ik kijk al uit naar de nieuwe date!)


Vandaag vertrekt mijn
derde klasser voor het eerst
op schoolreis naar de
Bonte Beestenboel in Wortel.
( De naam alleen al, dat wordt FUN ☺)
Ik verstopte een knabbeltje
in zijn reiszak en we maakten
met afbeeldingen uit tijdschriften
 enkele mini kaartjes met aan de achterkant
lieve woorden en veel knuffels.
Woensdag is hij al weer terug,
hij zal geen tijd hebben om ons
te missen maar ik blijf het een
leuke traditie vinden,
post verstoppen in de bagage.
( En de kinderen ook, dat weet ik ☺)

Fijne dag!

17 opmerkingen:

  1. Lief kaartje, je hebt gelijk, we moeten meer tijd nemen om de geuren in ons op te nemen, net als het gras dat gemaaid wordt, ruikt ook zo lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is perfect voor de challenge Sarah, de kleuren en zelfs de bloemen komen helemaal terug!
    Dat uitje van je zoon klinkt idd als dikke dikke pret, het wordt ook nog eens stralend weer.......wat zal hij genieten!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met een prachtige tekst! Lijkt mij ook geweldig om zo'n lekkers en lieve briefjes terug te vinden in mijn werktas. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allemaal leuke creaties ! top hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje. Bij mij in de tuin hoef ik op het moment niet stil te staan om de bloemen te ruiken. De geur van de pioenrozen is in ieder hoekje van de tuin te ruiken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, Sarah. Ik zie de inspiratie van de inspiratiefoto terug!
    En wat spannend voor je zoon, 3 dagen op schoolreis. Je maakte een leuke verrassing voor in zijn tas.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje, heel mooie kleuren en zo lief met dat konijntje ! En je zoon gaat zeker genieten ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Door mijn hooikoorts kan ik beter niet al te diep snuiven op het moment ;-) Helaas, want ik kon altijd enorm genieten van bv pioenrozen maar kan ze niet meer binnen zetten... Jouw kaartje is heel leuk! Daar krijg ik geen tranende ogen van haha! Ook lief, zo'n post in de bagage van je zoontje, dat vind hij vast en zeker leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het idee van post in zijn reiszak zo lief. Heerlijk om zo'n verassing itussen je spulletjes te vinden. Je kaart voor onze challenge is echt een lieffie. Een hartstikke mooie uitwerking van onze challenge; dank je wel Sarah! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi, lief en zacht kaartje. Mooie kleur en een lief konijntje. Wat een leuke kaart met de washi-tape en de drie vogeltjes. Lief zo'n verrassingsdoosje voor je zoon, zal hij blij mee zijn.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige tradities zijn dat! Vooral blijven doen, ook al zijn ze straks 20 (of nog ouder). Voor je het weet is het woensdag. Jij mist hem vast meer dan hij jou ;-) Je bloemenkaart voor CCCB is echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje met de bloemen. En heerlijk die verstopte post! Ook al weten ze het misschein, het blijft een verrassing! Je kaartje van gisteren is ook heel leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie, lieve kaart!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Sarah,

    Wat een mooi kaartje maakte je naar aanleiding van de foto. En wat een leuke verrassing stopte je in de koffer van de bosklasser. Hopelijk heeft hij een fijne tijd gehad...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat laat je je kaart mooi bij de challenge passen, erg leuk! Kindlief weet je extraatjes vast te waarderen!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah