donderdag 15 juni 2017

Theekaart voor Yvonne * Kijkdoos


Omdat Yvonne net zo een
theeleut is als ik wou ik natuurlijk
een kaart met thee erop maken.
Er zijn heel wat leuke thee stempels
in omloop maar die heb ik niet.
Maar snuisteren in mijn
spullen levert altijd wat op.


Zo vond ik bij mijn servetten
een gezellig theekransje en
jawel een brad met een theekopje.
Helemaal Use your stuff dus!
De leuke roze tekst is van MFT.
Verder gebruikte ik weer spetters van Su
en de hout stempel.
Die leende ik van Ilse want dochterlief
maakte een kijkdoos voor school
en wou een houten vloer en toen dacht ik 
aan die toffe grote hout stempel van Ilse.


Ze maakte naar aanleiding van het boek
' Alleen op de wereld '
een kapperzaak in Parijs in de 18 de eeuw.
Ook helemaal Use your Stuff:
Garenklosjes werden stoeltjes,
een groot houten rondje werd een tafel.
En van Margo kreeg ik net stempels
van Parijs en die gebruikte 
mijn dochter als raam.
De kleine krantjes schreef ze zelf!
Flesjes, haardroger,vaasje met bloemen...  
heeft ze gevonden bij de playmobiel.
Ik vind het ZO MOOI!


En de bonte beestenboel- man
had het GEWELDIG!
Veel leuke verhalen!
Hij maakte zelf choco en kruidenolie,
zo leuk en lekker!





15 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart en wat zit er een leuk verhaal achter. Dikwijls grijpen wij maar wat voorhanden ligt en 'vergeten' wat we nog allemaal hebben. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig zoals jij altijd your stuff weet te gebruiken om de leukste kaartjes te maken. De kijkdoos is trouwens ook goed gelukt, geweldig met die houten vloer. En leuk dat de bonte beesten boel- man het zo naar zijn zin heeft gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje voor Yvonne is geweldig leuk gemaakt Sarah...echt voor een theeleut
    en de andere minicreaties zijn ook geweldig....wat een creatief iemand ben jij toch...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig kaartje, met spullen uit je verzameling! En die kijkdoos is ook prachtig. Zo zie je maar weer dat stempels overal voor van pas komen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je theekaartje is heel leuk, ik zag net nog een theekaart bij Inkerbell Stamps (NL). Maar die kijkdoos is geweldig ! Supermooi gedaan, doet me denken aan de kleine spulletjes in mijn "zetkast" vroeger. En je beestenboel-man heeft ook heel leuke dingen gemaakt, tof ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enig kaartje, en jeetje, die kijkdoos...helemaal geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk als je kinderen ook zo creatief zijn, dat is genieten van het leven
    O ja, je kaart is ook leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke kaart, Sarah.
    En ook de creaties van je kinderen zijn super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je zoontje is goed bezig geweest, zelfgemaakte choco lijkt me heerlijk ;-) Leuk theekaartje voor Yvonne! En de kijkdoos is ook al zo mooi, veel te zien, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je voor Yvonne gemaakt, mooie afbeelding kon je vinden. Wat een geweldige kijkdoos heeft je dochter gemaakt, de vloer is super geworden. Super om zelf choco en kruidenolie te maken, leuke dingen heeft hij gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is leuk! En die kijkdoos is echt fantastisch! Wat heeft ze er iets moois van gemaakt. Zoveel leuke, kleine details. Dit moet zo leuk zijn om te maken!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart! De kijkdoos is ook zeer geslaagd, zoveel te zien, gave miniaturen.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I wish I was there to drink the tea and eat the pie! Lovely woodgrain and brad.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een creativiteit allemaal! Onwijs leuk en ook zoveel in het kader van #use your stuff. Ontzettend leuk en ook je bijtje van het vorige bericht van Margriet. Leuk allemaal Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat verbaast me niks dat je altijd wel iets toepasselijks vinds, haha! Erg leuke kaart!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah