vrijdag 16 juni 2017

Zomers Bloesje


 De vrije momentjes die ik
thuis nog vind voordat de lange 
zomervakantie 
( lees 4 kinderen bezighouden )
 begint breng ik
door achter mijn naaimachien.
Ik maakt deze keer iets voor mij:
Een zomers bloesje.


( Het is niet gestreken dus negeer
de rimpels ☺ )
Nu al mijn stoffen netjes opgeruimd zijn,
is naaien een plezier.
Dit stofje kwam ik tegen bij het opruimen,
het is nog een stofje van mijn oma
en er paste net een bloesje uit.
Iets voor mezelf maken vind ik
altijd extra spannend.


De dochter maakte er een foto van.
Ik sta er niet super op maar
zo hebben jullie een idee hoe
het me staat.
Het draagt heel leuk.
Margo keurde het helemaal goed.
Ze vindt het een heel schattig bloesje.
En wat vinden jullie ervan?

Morgen een ingepland
vervolg berichtje!

20 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een stofje van je oma hiervoor gebruikt hebt.... past perfect bij het modelletje én staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook een heel schattig bloesje, net als Margot :-) Wat knap toch weer! En wat goed dat je nu jezelf tijd achter de naaimachine gunt, wetend dat dat de komende maanden waarschijnlijk niet echt zal lukken.
    Geniet er van!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, dit is echt mooi! Ik vind het heel elegant omdat het zo mooi gecentreerd is. Lekker zomers ook. En zo'n stofje met een verhaal aan, dat maakt het extra speciaal!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Margot heeft helemaal gelijk :-) Knap ook vind ik het, dat je zoiets zelf kunt maken. Voor dit zomerse weer is het trouwens perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief bloesje, kun je nog wel even aanhouden want het blijft voorlopig mooi weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pprachtig bloesje! Heel mooi gemaakt, liefs Sabien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook daar ben jij weer goed in. Heel leuk bloesje en het staat je heel erg goed. Mooi stofje. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk bloesje is het geworden Sarah!!! En super dat het een stofje van je oma was, dat maakt het nog meer bijzonder toch?
    Alvast een fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap gemaakt, en het staat je heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gemaakt Sarah, staat je mooi

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat eenbschattige bloesje Sarah! Xxx. En groetjes. Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief en lekker zomers blouse-je, helemaal speciaal als de stof nog van je oma is geweest. Knap gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig werk, wordt vast een van je favorietjes deze zomer, leuk modelletje en tof stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke bloes en wat een lekker zomers patroontje zeg.
    Staat je erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Perfect bloesje voor de zomer, knap gemaakt en staat je mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi stofje en het modelletje ook en groot gelijk: het mag ook wel eens een keer iets voor jezelf zijn! Volgens mij zal je't ook heel snel kunnen dragen: het wordt morgen en overmorgen 30 graden hoor ik net !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een prachtige bloes, en ze staat jou prima ! Wat kan jij dat toch goed ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha, dat had ik dus nog niet gezien ! Het is inderdaad een supermooi bloesje en zo te lezen ben ik niet de enige die het goedkeurde :)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah