maandag 5 juni 2017

Out of this WORLD # 2 - Spotlight Artist Award


Bij CCCB  bedacht Marina
de opdracht 
' Out of this world '
voor de 364 ste opdracht.
Met distress inkt stempelde
ik vierkantjes op mijn blad
en besproeide het met water.
Ik doe ook mee met
' Maak je eigen achtergrond '.


Met een snijmal van Mft maakte 
ik de cirkels en sterren.
Buiten de cirkel stempelde ik
met de Gorgeous Grunge
van Su! witte spetters 
en plakte ik kleine witte sterretjes.
De raket plakte ik verhoogd op
en kreeg een glans laagje 


Heel de achtergrond kreeg 
nog een laagje ' Wink of Stella '.
Bij deze belichting zie je het
een beetje maar in het echt 
is het effect heel tof.

Joepie ik zie net dat ik met
mijn vorig kaartje van CCB een
Spotlight Artist Award heb binnengehaald!



Fijne dag!

21 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Gaaf dat binnen de cirkel de sterretjes zwart zijn en daarbuiten wit. Dat geeft een mooi effect. Jammer dat de Wink of Stella niet zichtbaar is, maar het staat vast mooi. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je Spotlight Award. Deze kaart is ook weer geweldig. Prachtig gedaan met al die inkt uitvoeringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gedaan Sarah. Leuk idee van de vierkantjes, geeft een mooi effect. En die Wink of Stella, dat heb ik ook vaak, maar een troost: de ontvanger ziet het zeker!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje! Leuk gedaan met die sterretjes. Mooie kleuren.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt leuk gedaan, zeer buitenaards :-), Je SAA is ook welverdiend !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Al die kleurtjes, sterretjes erop, wink of stella... Supermooie kaart! En Wink of Stella is idd lastig op de foto zetten. Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoe het eruit ziet hoor. Gefeliciteerd ook met je award!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe gaaf is dit?!! Grappig effect die vierkantjes, zeker in combinatie met de sterretjes! Tof kaartje in het thema, zeer geslaagd!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha, ziet er leuk uit ! had een kkt kleurencombo kunnen zijn, geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een prachtige kaart, supermooi gedaan ! En proficiat met je Award ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fantastische achtergrond heb je gemaakt Sarah, echt een keigaaf kaartje en ik zie het wel twinkelen hoor! Ook je award-winnende creatie is super, proficiat!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig, onwerelds :-), kaartje!
    En gefeliciteerd met je Spotlighs award!
    Ook je pinksterbruidspaar en de knuffeltjes zijn geweldig (ik moest even wat blogs inhalen :-))
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. o, dat heb je toch weer super leuk gedaan Sarah mijn complimenten!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gemaakt die achtergrond !
    Proficiat met je prijsje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aah, wat een toffe kaart! De achtergrond is geweldig van kleur, kleine sterretjes erin, leuk! En gefeliciteerd met je Award, altijd gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En die spotlight award is dik verdiend! En je uitwerking van de huidige challenge is ook weer een pláátje! Prachtig met het gebruik van Distress inkt. Een beauty! Superleuk dat je weer meedoet Sarah; dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O, wat een leuke kaart! De achtergrond is echt goed gelukt. Proficiat ook met je award!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Sarah,

    2x gefeliciteerd! Eerst met jouw prijsje en ook met jouw leuke kaart! Mooie achtergrond maakte je!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooie zelfgemaakte achtergrond. En gefeliciteerd met je award, je kaart is ook erg leuk, dus helemaal verdiend!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A lovely take on our challenge this week ... Super card! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart ! Gefeliciteerd met je award !

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah