dinsdag 20 juni 2017

Lieve slakjes


Een goede vriendin van mij was jarig
 en op mijn to do lijstje stond: 
 kaartje maken voor haar.
Maar de tijd ging te snel en ineens was
ze jarig en had ik geen passend kaartje.
( Een voorraad kaartjes heb ik wel maar ik
wou 1 speciaal voor haar! )


Dus haalde ik de lieve slakjes van
Lawn Fawn boven en schreef vanbinnen
dat de slakjes wat traag waren met
het bezorgen van de post.
( Dat vond ze kei schattig )
De Happy Birthday tekst stanste ik
twee keer uit en plakte ze net niet op elkaar.


Ik gebruikte een kader uit een 
Blueprint van MFT voor
de challenge # 366 van CCCB
' Frame it ' en met de diertjes
doe ik mee bij
CAS on Friday #110 ' Animals '

19 opmerkingen:

  1. Wat een hele schattige kaart Sarah! Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en origineel bedacht om de slakjes te gebruiken! Ik kan soms de tijd uit het oog verliezen waardoor ik ook weleens te laat kan zijn, dus misschien moet ik ook eens stempels van slakjes kopen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoiets leuks mag best in slakkentempo komen toch??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed "geframed", lief kaartje Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve kaart,Sarah.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend schattig kaartje. En "te laat-post" is altijd nog een leuke verrassing!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Slim aangepakt met die slakjes ;-) En het is ook gewoon een heel vrolijk kaartje geworden. Leuk dat de tekst uit twee kleuren bestaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig dit kaartje! leuk die frames met de diertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Slakkenpost is ideaal! :-)
    Mooi kaartje heb je gemaakt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje Sarah....ook je gepimpte zakjes hieronder zijn erg leuk geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, het is ook een heel schattig kaartje, dan geeft het heus niet, als het wat later komt.. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt een leuke kaart. Goede oplossing, met die slakjes!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg lief kaartje heb je voor je vriendin gemaakt, leuk ook die omlijsting. Mooi je gepimpte zakjes en wat leuk om zo zelf een stempel te maken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahhhh wat een lieffie! En wat een p r a c h t i g e uitwerking van zone challenge; dank je wel voor het meedoen Sarah!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kaart heb je gemaakt voor je vriendin Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Sarah,

    Leuke kaart maakte je voor jouw vriendin... En ja, heel herkenbaar... iets speciaals willen maken, en dan toch te laat... overkomt mij ook regelmatig!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hartstikke leuk kaart! Zo zie je maar dat er voor elk 'probleem' een oplossing is. En hoe!!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattig kaartje, Sarah. Ze zijn leuk, hè, die stempeltjes van Lawn Fawn. Leuk dat je meedoet met CAS on Friday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een superlief kaartje ! Zo leuk !

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah