zaterdag 17 juni 2017

Kaartje met stofje van oma


Vandaag een kaartje
gemaakt met een restje stof
 van het bloesje van gisteren.
 Ik plakte het op een turquoise papier 
en aan de zijkanten naaide ik
een mooie siersteek.


Ik kleurde het Gorjus meisje in met
dezelfde kleuren als het stofje.
Ook de tekst maakte ik passend.
De nietjes geven nog een
extra toets.

Vandaag een drukke dag.
Het is tuinfeest op school.
Ik ga voorlezen, kinderen grimeren,
bloemen maken met de kinderen uit
crêpepapier, druk dus!
Dank jullie voor jullie trouwe berichtjes!
Ik geniet daar zo van!!

14 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart, Sarah.
    En een fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een toffe kaart!
    veel plezier vandaag, wordt zo te zien heel druk, maar vast gezellig met al die blije gezichtjes op het schooltuinfeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk idee om zelfs restjes stof te gebruiken voor een kaart.
    De kleuren zijn echt heel mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend Sarah!
    Veel plezier vandaag op het schooltuinfeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief en mooi kaartje Sarah, en stof,hihihi! Heel veel plezier op school xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een superleuke kaart! Heel veel plezier vandaag, het klinkt erg leuk wat je allemaal gaat doen!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee om het stofje te gebruiken op een kaart, mooi effect! Fijn weekend verder...
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb maar eens even gekeken en gelezen waar het stofje nu een restje van was. En wat heb je een leuk blousje voor jezelf gemaakt. Knap hoor! EN deze kaart is ook alweer zo enig!
    Je dag klinkt trouwens erg leuk. Was dat het ook?
    EN dat is waar, jullie hebben 2 maanden de kinderen thuis. Ik vond 5 kinders in mijn eentje voor 4 weken al lang, herinner ik me....Aan de andere kant geen klok waar je op moet letten...ook wel weer fijn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief en schattig kaartje, mooi om dat restje stof zo te gebruiken. Mooi met de siersteek ernaast en het mooi ingekleurde Gorjuss meisje. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad op het tuinfeest, het weer was er perfect voor.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super idee om met stof te werken. Een hele mooie en geslaagde kaart
    µliefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart met prachtige stof ! En die mooie siersteek en het stempeltje maken het super !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje Sarah!! En wat een idee om stof te gebruiken. Je nietjes om het sentiment vast te maken ga ik onthouden.
    Je eigengemaakte stempel is super.
    Gaaf dat je zo genoten hebt van het tuinfeest.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo mooi om dat restje zo te gebruiken en dan die sierranden; mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo mooi met dat restje stof ! Echt een toffe meidenkaart !

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah