dinsdag 6 juni 2017

Vrolijk olifantje


Vandaag een kaartje dat ik al heel
wat eerder maakte, maar nog
niet toonde.
Ik maakte het voor een nichtje die 
dol is op olifantjes.
Ik tekende de vogel en de olifant na.
( Inspiratie vond ik in de kleurboeken
van mijn kinderen )
Alles ingekleurd met potlood.
Een knoopje erbij en een mini tekstje
en het kaartje was klaar.
De kaart is super vrolijk en
het nichtje was er enorm blij mee.

Het lange weekend zit erop voor 
mijn dochters, mijn zoontjes zijn 
nog vrij tot en met donderdag.

Alle 4 hebben ze nog 16 schooldagen
 en het is grote vakantie...
( De meisjes hebben de laatste week
3 dagen geen school en de jongens wel )
Wat gaat de tijd toch snel!

15 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n kleurrijke en vrolijke kaart!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! Hier nog 3 weken hard werken op school. Hopelijk geslaagd.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja, schooljaren (en trouwens ook 'gewone' jaren) vliegen voorbij! De zomervakantie komt echt al in zicht. Heerlijk dat het afgelopen weekend ook weer zulk mooi weer was. Nu een stuk minder, maar jouw vrolijke kaart maakt veel goed vanochtend. Echt heel leuk met die olifant en de vogels erop. Gaaf gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaart, leuk gemaakt! Hier nog wel iets langer te gaan op school = werk, maar het schiet inderdaad op. Fijne week!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk vrolijk kaartje. Wat heb je dat mooi nagetekend, Sarah!
    En wat apart dat je zoontjes deze week maar 1 dag naar school gaan...
    De zomervakantie komt nu wel heel dichtbij voor jullie! Geniet van de dagen met je jongens thuis.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk vrolijk kaartje !
    "Vroeger" , toen we op school nog krijtborden hadden , gebruikte ik ook afbeeldingen uit kleurboeken als voorbeeld !
    Was toch wel heel creatief lesgeven , bij het leren lezen maakte ik
    iedere twee dagen een nieuwe bordtekening bij het aan te leren globaalwoord !
    Maar de nieuwe digi borden zijn wel heel erg top !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige kaart met vrolijke kleurtjes.Je nichtje zal er blij mee zijn geweest.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke kaart, knap om de olifant en de vogeltjes zo na te tekenen. Je ruimtekaart is gaaf geworden, mooie achtergrond heb je gemaakt. Mooie foto's van het pinksterfeest van je zoontje, hij geniet.
    Het gaat zo snel, voor we het weten is het weer zomervakantie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super lief kaartje en prachtig getekende vogels. De tijd gaat zeker héél erg snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is dus echt een heel eeg zelfgemaakte kaart.....super leuk gemaakt, zelf tekenen en dan inkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super lief en kleurrijk kaartje Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaart ! Hier ook zo ... Daphne had vandaag de laatste lesdag in het derde middelbaar ... wat is dat toch snel gegaan ! Morgen het eerste examen !

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah