vrijdag 9 juni 2017

Sjabloontjes # 2: Rendiertjes * Legodieren


Zoals beloofd ben ik er vandaag
weer met kaartjes dat ik 
maakte ook het collageboekje.
( zie vorig bericht )
Het rendiertje is zo schattig.
Mijn eerste kaartje is in zachte 
tinten en zonder tekst.


Bij het tweede koos ik 
mijn lievelingskleuren en
gebruikte ik nog eens een randpons.
Ook hier schreef ik zelf een tekstje.


Hier zie je ze samen en ik gebruikte 
het rendiertje gewoon en in spiegelbeeld.
Als ze samen staan, kijken ze precies
naar elkaar.


We hadden een hele mooie
dag gisteren en zo' n
geluk met het weer!
De legodieren waren prachtig!


De meeste dieren waren
op ware grote.


De papegaaien zijn prachtig van 
kleur en waren gemaakt met allemaal
platte legobloekjes. 
Precies een mega groot pixel kunstwerk!


Mijn zoontjes hebben ervan genoten.
En ik ook!

16 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes en prachtige foto's Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes, Sarah.
    En zo aan de foto's te zien hebben jullie een super fijne dag gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lieve kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve kaartjes hoor.
    En jullie dagje weg ziet er heel gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten, Sarah. En bijzonder, die legodieren.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hertjes blijven leuk voor een kaartje, he?! Het dagje weg ziet er gezellig uit. Heerlijk om er zo even op uit te gaan met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, hier is bambi inderdaad, heel mooi!
    De foto's met de legodieren zijn prachtig! ik denk dat ik straks als ik thuis ben ook nog eens in mijn legolandfoto's duik....
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten,Sarah met een lief hertje.Prachtige foto's van de Lego dieren.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die legodieren zijn gaaf, zeg! Ik geloof dat mijn jongens het ook nog hartstikke leuk zouden. Inden om die te zien. Heerlijk ook dat jullie zo geboft hebben met het weer. Je rendierkaattjes zijn schattig, vooral die in zachte tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je het boek van de kinderen even geleend hebt, haha. Vier mooie kaartjes heb je er al mee gemaakt. Wat zien die lego-dieren er geweldig uit, ik geloof graag dat de jongens genoten hebben.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toffe kaartjes en een toffe dag, had je even rust . . . en nu zijn ze alweer 2 dagen thuis :-)
    Ga eens kijken hoever het rijden is van hier, Planckendael blijft leuk, ook voor opa's en oma's

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke kaarten, vooral het ruitjes rendiertje vind ik super! Goh, wat zijn die Legodieren mooi gemaakt, wat een werk zal daar in zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige rendiertjes. Mooie kaartjes zijn het.
    & wat een mooie foto's van de lego dieren. Jullie hebben genoten zo te zien.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een enige kaartjes heb je gemaakt. De rendiertjes zijn schattig. En wat mooi de legodieren! Ik snap dat de jongens (en jij) daarvan genoten hebben!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaartjes zijn superlief!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah