zondag 11 juni 2017

Stickey Sunday: Drie vogeltjes


Met dit kaartje ging ik
weer vrolijk aan de plak.
Ik koos zonnige tapejes uit.


Ik gebruikte weer een tekstje
die ik van Ellen kreeg. ( Dank je! )
Ik stempelde 3 ijsvogels
van Lawn Fawn en kleurde ze met copics.
Vervolgens knipte ik ze uit
en samen met enkele dots
voegde ik ze toe en mijn kaart.
En verder niets.
Ik doe mee met
CAS on Sunday # 109
' Repetition Image '
Marina tipte dat mijn kaart
 ook kan meedoen bij
Time out Challenge # 85
' Home sweet Home '.
Daar hebben ze deze inspiratiefoto:


Leuke kleurrijke foto
en kijk de vogel ☺

 Fijne zondag!

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuk, vrolijk kaartje!
    Jij/jullie ook een fijne dag, lekker genieten vandaag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk gedaan,een echt zonnig kaartje
    groetjes en een fijne zondag nog
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms kan een kaart zo simpel lijken, maar ik zeg altijd maar zo......verzin het maar!!
    Knap gemaakt hoor en juist bij CAS is het de kracht van het weglaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje, Sarah. Wat een leuk effect zo met die drie vogeltjes!
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke vogeltjeskaart, lekker zomers, ondanks het IJSvogeltje...
    ook je autootje hiervoor, en het vogeltje, is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vrolijke kaart, lieve vogeltjes zijn dit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goed 'geplakt' hoor. lekker vrolijk kaartje. Hoort helemaal bij het zonnige weer van vandaag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heel zonnig kaartje, past perfect bij dit weer
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ja zeg, jij bent zuinig ;-) Leuk dat je één van 'mijn' teksten gebruikt! Het is een vrolijk stickey kaartje geworden. En de vogeltjes zorgen voor een lieve noot. Fijne zon(nige)dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is leuk! Groen met geel is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great design - love the bright colours. Have you seen the challenge at Time Out ? http://timeoutchallenges.blogspot.co.uk/
    The birds would fit in there I think.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Sarah ik heb hier ook van alles gemist, wat een leuke en mooie kaartjes heb je de afgelopen dagen geplaatst!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Sarah, thanks for leaving us a comment on our blog and yes your card is perfect for our challenge, the birds fit the theme and we are so pleased you found our challenge. I love the graphic look of your card, broken up with these sweet little birds. Thanks for joining us at Time Out Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooie en kleurige kaart, lief met die vogeltjes ! Succes met de challenge ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf gebruik van de tapejes! Heerlijke kaart die super op de inspiratiefoto aansluit! Fijn dat je met ons meedoet bij TIME OUT! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke kaart zeg, mooie kleuren. Leuk dat je meedoet bij CAS on Sunday.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk en heel vrolijk kaartje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your hummingbirds are simply adodrable. Thanks so much for playing along at Time Out.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah