donderdag 8 augustus 2024

De zomer vasthouden....* Handletteringschrift 17/5



Ik werkte 3 pagina's af in mijn
schrift, vandaag krijgen jullie
de eerste pagina te zien.
Deze tekst vind ik wel heel leuk.
Ik ben dit jaar nog niet naar de zee geraakt,
maar zo is de zee toch een beetje tot 
bij mij gekomen.
De afbeelding komt uit een tijdschrift.


Zo ziet de hele rechtse pagina er uit.
Femminde, als je toevallig kijkt:
Twee zomers geleden stuurde je me een
leuk zomers kaartje op, de ingrediënten 
ervan heb ik hierop verwerkt.
Je kaart van dit jaar staat op mijn bureau
en daar kijk ik regelmatig naar.


Op de linkse pagina kwamen allemaal 
knipsels uit verschillende tijdschriften.
Knippen, schikken, plakken,...
heerlijk ontspannend werkje vind ik dat.
Ik kan me dan ook echt op vakantie voelen,
hoewel we gewoon thuis zijn.


De volledige pagina ziet er zo uit.
Morgen heb ik voor jullie nog
een tweede pagina.

Fijne dag!

 

9 opmerkingen:

  1. Je hebt leuke pagina's gemaakt. Heerlijk toch al ben je toch en je toch zo voelen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag de pagina's ook op Instagram.
    Leuk om mee bezig te zijn en steeds als je er naar kijkt zal je in gedachte terug gaan naar deze tijd.
    Heel erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een paar prachtige pagina's, ze geven helemaal het vakantie gevoel weer. Wij waren dinsdag aan zee met de kleinkinderen, en het was daar heerlijk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit!
    Fijn dat jullie genieten van de zomer, houd vol :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gemaakt, Sarah
    Wij gaan ook niet op vakantie wel veel weekendjes naar de race, gewoon genieten van alles dat is fijn
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om zo bezig te zijn en iets moois te creëren. Zo krijg je toch een vakantiegevoel.
    Mooie pagina's!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Één en al zomer op je pagina's, mooi geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt de vakantie weer goed weergegeven, heerlijk toch om nu extra te genieten
    Dank voor je berichtje, ik ga vooruit . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit weer mooi gemaakt. En leuk om gekregen kaarten te gebruiken! Dan blijven ze bewaard, op een mooie manier!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah