zondag 11 augustus 2024

If YOU can visualize it....Aquarelboek #10



Ik schilderde deze week 
deze quote in mijn aquarelboek.
Ik neem jullie mee in het proces.


Eerst maakte ik een schets.
Ik basseerde me op een afbeelding 
die ik tegenkwam op Pinterest,
maar gaf er mijn eigen draai aan.


Dan begon ik met schilderen.
Dat gebeurde in etappes.


Hier is de basislaag klaar.


Na wat klusjes in huis, schilderde
ik details en dan krijgt de prent 
ineens meer leven.


Ik werkte heel fijn de details af.


Eerst wou ik de tekst nog inkleuren,
maar Jaro zei dat ik hem wit 
moest laten en daar heb ik naar geluisterd.
En met de rand die ik ook zwart-wit 
heb gelaten (op advies) is het wel
helemaal in balans en ben ik
heel tevreden.


Ik wou de aquarel niet gewoon weer verstoppen
en het boek dichtslaan en wegleggen.
Dus heb ik het voorlopig op ons
seizoensplekje gezet.
Zo kan ik en iedereen die hier komt
er even naar kijken en de kracht
van deze mooie quote voelen.

Fijne zondag!

 

9 opmerkingen:

  1. wat een mooi pagina voor in je boek mooie kleuren heb je gebruikt voor de bloemenlijnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je pagina ziet er prachtig uit Sarah!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is prachtig en met een mooie tekst. Goed dat je hebt geluisterd naar Jaro.
    Mooie zondag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt, Sarah
    Slim om de tekst blanco te laten nu komen de bloempjes nog meer tot hun recht, de tekst is gaaf!
    Met recht een pronkstuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt. Die kan je zeker zo laten staan want is te mooi om weg te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi om te zien hoe je zo'n bladzijde maakt, mooie frisse kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke pagina, ik geef je groot gelijk dat je jezelf en anderen er van laat genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je kinderen altijd meekijken en meedenken en advies geven.
    Zo is het iets wat jij maakt, maar waar zij ook een hand in hebben.
    Het is een mooie quote en de pagina is prachtig geworden.
    Leuk om te zien dat details inderdaad veel doen voor de tekening.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een mooie pagina gemaakt en goed dat je de tekst wit gelaten had, anders werd het wel erg druk. Fijn dat je dochter meedacht, lief altijd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah