vrijdag 9 augustus 2024

Korenbloemblauw...* Handletteringschrift #18/5



En zoals beloofd vandaag nog
een pagina voor jullie.
Deze mooie tekst vond ik op Pinterest 
(en ook de andere).
Ik had nog een oud kaartje liggen
met klaprozen en korenbloemen en 
dat was natuurlijk ideaal.
Deze tekst schreef ik met een fijne stift.


Deze tekst schilderde ik met een
fijn penseel.
Daphne, als je vandaag ook mijn post
leest, misschien herken je wel de bloemen.
Die zaten vorig jaar op een kaartje 
voor Aranka, ze kwamen los en door ze 
te hergebruiken vergeet ik je steun in
die moeilijke periode niet.


Ook dit is geschilderd.
En de tekst is weer helemaal hoe
ik het ook zou willen verwoorden.


Ik toon jullie nog de hele 
linkse pagina.


Aan de rechterkant plakte ik een
pagina uit de Flow.  Die vond ik echt in
dit schrift passen. Ik vinkte al wat dingen 
aan, die ik deze zomer heb gedaan.


De gehele zomerse pagina ziet 
er zo uit.
Morgen heb in nog een derde pagina 
voor jullie.
Bedankt voor de lieve reacties gisteren.

Fijne dag!

 

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je de teksten prachtig geschreven, geschilderd! Heel mooie pagina's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie pagina's met de handlettering leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa.....
    Ik zal je vertellen, ik dacht toen ik deze bloemen zag "wat leuk, die stans heb ik ook, echt iets voor Sarah, die is gek op de zon(nebloemen)"
    Ik heb de foto zelf nog vergroot om te kijken hoe jij ze gemaakt hebt, haha, zijn het gewoon de bloemen die ik gemaakt heb, haha.
    Leuk hoor dat je dat hergebruikt, zo kan je er nog lang van genieten.
    Mooie pagina's zijn dit weer!!
    Die mooie teksten, het past bij jou en je weet er altijd weer iets mooie van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige pagina's, Sarah. Ik ben dol op klaprozen en andere bermbloemen, dus dat spreekt me zeker aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan Sarah
    Schrijven met een penseel is best moeilijk, heel mooi resultaat
    En prachtige teksten zo heb je weer 2 mooie pagina's
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn als je zo kan genieten van het bewerken van dit schrift. Ziet er super uit en lekker zomers.
    En wat leuk dat je oude kaartjes erin verwerkt.
    Fijne vakantieweek!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie pagina’s heb je gemaakt. Je hebt echt feeling om dit te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf hoe je dat schrift vult, met mooie tekeningen quotes en embellies! Je schrijft ook zo mooi! Een prachtig aandenken

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah