zaterdag 24 augustus 2024

Water is leven * Handletteringschrift #21/5



Ik maakte nog een laatste pagina af
in mijn schrift met weer een 
mooie tekst die ik met 
een brushpen schreef.


Op de  pagina kwam een mooie
 afbeelding uit een tijdschrift dat in
mijn mapje zat met mooie afbeeldingen.
Het kwam uit een Duits tijdschrift en er
hangen herinneringen aan vast van een
lange treinrit doorheen Duitsland
met de kinderen.
En nog een tekst uit de Flow.


Dezelfde afbeelding, maar dan wat
kleiner kwam op de achterkant 
van mijn schrift.

Morgen laat ik jullie het schrift 
zien, dat nu helemaal af is!

Tot dan!
Fijn weekend 

5 opmerkingen:

  1. Mooi weer.
    Wat leuk dat het schrift nu af is.
    En mooie herinnering en fijn om door te bladeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie pagina met de mooie tekst en de leuke plaatjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tekst Sarah
    Mpoi gemaakt en een mooi naslagje voor later
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah