zaterdag 10 augustus 2024

Zing de zomer * Handletteringschrift #19/5



Zoals ik gisteren al vertelde, heb ik
nog 1 zomerse pagina voor jullie.
Soms kom ik mooie afbeeldingen tegen en
dan denk ik, het zou mooi zijn om er 
een tekst op te schrijven.
Bij het meisje en haar koffer,
schreef ik deze tekst:
'Zing de zomer'


Onder en boven de prent kwam nog
een klein knipsel om de pagina
mooi op te vullen.


Deze mooie afbeelding met de zon die
bijna ondergaat, die vroeg ook om een
passende tekst en deze kwam ik
ineens tegen.
Ik schreef beide teksten met
een zwarte posca stift.


Dit laatste tekstje schreef ik dan 
weer met een fijn stiftje.
Soms wil ik dat de zomer oneindig 
blijft duren, maar laten we gewoon niet
voorop lopen en nog even niet denken 
aan morgen en gewoon genieten van
de kleine dingen, elke dag.


Langs boven kwam nog een tapeje
en ook de rechterpagina was klaar.


Ik toon jullie nog het overzicht van
mijn derde zomerse pagina.
(De andere twee vind je
 gisteren en eergisteren.)
Het schrift is bijna vol, mijn intentie is
om het in de nabije toekomst helemaal 
te vervolledigen.
Schets ideetjes staan er al in...
moet lukken om alles helemaal 
af te krijgen.

Fijn weekend!

 

5 opmerkingen:

  1. Prachtig geschreven weer, mooie pagina's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat plaatje van de dame met koffer vind ik mooi en voor de tekst heb je het juiste plekje gekozen.
    Wat schrijf je netjes, héél goed leesbaar en duidelijk en mooie gelijkmatige letters.
    Ik deze pagina's zijn weer mooi.
    Ik hou ook van de zomer, maar..... bedenk dan dat ik eigenlijk ook dol ben op de herfst, lente en als het echt winter is (met sneeuw en ijs) dan vind ik dat ook heel erg mooi.
    Kortom, ik ga maar nooit emigreren naar een warm land

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi pagina's heb je weer gemaakt mooi plaatje van de dame met de koffer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi geschreven weer, Sarah
    Heel mooi bij elkaar deze pagina's
    Ik ben een lentemens, de huidige zomets vind ik persoonlijk wat te heet
    En dat frisse en nieuwe in de lente vind ik heel mooi
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi weer Sarah! En de plaatjes en de teksten en je handlettering! Dat schrift komt vast binnenkort wel vol!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah