zondag 25 augustus 2024

The end* Handletteringschrift #22/5 * Sticky Sunday #2/2024



Mijn schrift is voltooid en 
zo ziet mijn schrift er uit.
Voor de voorkant koos ik een 
mooie afbeelding uit de Flow.
Naast 'Big' stond nog een woordje,
dat ik niet wou, dus knipte ik een
wolkje en plakte het erover.
Van boven en onderaan 
kwam tape.


Alle pagina's kregen ook tape.
Ik plak telkens twee pagina's op
elkaar, want anders zouden teksten
doordrukken.


Hier zie je een overzicht van de 
tapejes die ik gebruikte voor de
zijkanten.
Een echte Sticky Sunday dus vandaag.


Als je het boek opent zie je dit.
Zoals je ziet, heb ik er best over
een grote tijdspanne aan gewerkt.
Soms meerdere pagina's op een
maand, soms maanden of een jaar niks.
Ik heb wel iets met datums,
dat kan je ook zien. 🫢


Zo ziet de hele pagina er uit.
De binnenkant van het schrift versierde
ik met mooi papier van de Flow.


Dat zelfde papier komt ook 
op het einde weer terug.


De hele pagina ziet er zo uit, samen met
het meisje dat je gisteren ook kon zien.


En zo heb ik dit boek tot
een goede einde gebracht.


En nu heb ik dus 5 van die schriften
boordevol inspiratie. 
Ik neem ze vaak vast als ik in de
binnenkant van een kaartje iets
extra wil schrijven of gewoon omdat
het me terug brengt naar een bepaalde tijd.
In 2017 ben ik er mee begonnen en er
is grote kans toe, dat ik nog een zesde start.
Maar eerst wat andere boekjes voltooien 😂
(De schriften die ik gebruik komen
uit de kast van mijn mama. Ze heeft ze ooit 
voor ons gekocht voor de middelbare 
school, door mij hebben ze toch 
 bestemming gekregen. 👍)

Bedankt voor het kijken en 
een fijne zondag!


 

8 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk en wat gaaf dat je de schriften gebruikt die jou mama kocht voor jou tijdens de middelbare school. Zo worden ze nog eens extra speciaal.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig project Sarah! Daar zullen vast veel dierbare herinneringen in verwerkt zijn.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De 5de al, zo zeg, dat wist ik niet.
    Leuk hoor, helemaal om er inspiratie uit te halen.
    Heb je ze in de kast staat, dicht bij, zodat je ze zo kan pakken als ze een mooie tekst nodig hebt?
    Het is een soort dagboek, maar dan anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie schriften zijn het geworden altijd leuk om later nog eens te bekijken, mooie details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij kunt zo mooi handletteren, top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi schrift is het weer geworden. Lijkt me leuk en mooi om af en toe eens door te bladeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk deze 5 schriftjes, Sarah
    Zo leuk om terug te bladeren en inspiratie op te doen, ook leuk dat het schriftjes zijn die jouw moeder heeft gekocht
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah at mooi dat die 'oude ' schriften zo'n mooie bestemming hebben gekregen! Het zijn schitterende naslagwerken geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah