maandag 26 augustus 2024

Weer twee zakjes voor Aranka



In juni maakte ik deze twee
zakjes voor Aranka.


Dit zakje heeft onderaan 
een platte bodem.


Daar past een heel dik pak 
Uno kaarten in.


Uno No Mercy - een variant 
waarmee je soms echt veel kaarten 
in je handen hebt- dat is balen,
maar ook lachen.


Dit is het tweede zakje dat ik
maakte voor Aranka.
Ik krijg altijd vrij spel welke stofjes
ik gebruik- meestal stuur ik een foto
Wat denk je van dit? En altijd is het 👍.



Ik zoek natuurlijk altijd iets dat past
bij het spelletje en dat is gelukt.


Ook Vlotte geesten is een heel leuk spel.
Aranka is zot op spelletjes en vind er vaak 
2 de hands of in de kringloopwinkel.
Deze vakantie is ze weinig hier geweest
en heeft ze alles uit haar vakantie gehaald,
ze had dan ook iets in te halen, want vorige
zomervakantie heeft ze alleen maar
ziekenhuismuren gezien. 

Ik kijk toch wel stiekem uit dat ze weer 
langs komt en 1 van haar spelletjes 
boven haalt om samen te spelen.
En ze berichtte onlangs: mama, ik vond in de
kringloopwinkel weer een tof spel, 
wil je weer een passend zakje maken?
Natuurlijk!
Dus ja, binnenkort kan ik weer
een zakje tonen. 😉

Fijne dag!



 

9 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf en wat heerlijk dat je dat voor haar kan maken ..
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke zakjes, Sarah
    en zo gezellig met elkaar spelletjes doen!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke zakjes maakte je voor de spelletjes van Aranka. Handig om ze zo mee te nemen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook geen spelletjes maatje meer in huis, vind het ook wel leuk om te doen. Eind september ga ik met 3 zussen 3 dagen weg en dan haal ik de schade wel in.
    Leuke zakjes heb je voor de spelletjes gemaakt, zo hou je het allemaal goed bij elkaar. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sarah,
    Leuke zakjes maakte je weer. Fijn dat ze zo gewaardeerd worden. Mijn 4 kinderen zijn ook dol op spellen spelen en doen het ook regelmatig samen. Ze hebben er ook een heleboel...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en handig opbergzakje heb je voor Aranka gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah