zondag 18 augustus 2024

Jarig nichtje



In juli was mijn nichtje jarig
en stuurde ik haar dit kaartje op.


Een kaartje in zonnige kleuren 
met twee grote ballonnen op.


In de binnenkant schreef ik
een tekstje. 
Ze was er blij mee.
Afgelopen week ging ze op bezoek komen
met haar mama (mijn zus) en Leo.
Maar ze was wat ziek, dus kwam mijn
zus alleen met Leo.
Wat heb ik genoten! 
Ik heb het leuke kinderspeelgoed 
boven gehaald, we hebben samen
boekjes gelezen en Leo mocht
een ritje in de bakfiets doen.


Wat een fijn dagje om op
terug te kijken.

Fijne zondag!






8 opmerkingen:

  1. De tekst, zoals je het afsluit "Gefeliciteerd met 26 zomers" vind ik leuk bedacht.
    Het is een heel vrolijk kaartje, met deze mooie kleurtjes.
    Wat een leuke foto's van Leo, wat een ontzettend mooi mannetje is het zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de gekleurde cirkels en de mooie tekst binnenin
    leuke foto's heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, vrolijke kaart voor je nicht!
    En wat een flinke vent is Leo al, fijn dat jullie zo'n leuke dag hadden.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met mooi geschreven tekst.
    Heerlijk, zo genieten van de kleine man, leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kleurrijke kaart, en met je prachtig geschreven tekst binnenin. Leuk foto's van Leo en jou!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke, vrolijke kaart met de grote ballonnen. Leuke foto's van je genietmomenten met Leo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah zulke leuke foto's, Sarah
    Wat een knap jongetje is Leo
    Mooie kaart gemaakt voor je nicht
    Danlk je wel voor je lieve berichtje op mijn aquarellen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart voor je nichtje Myra. En wat een schatje is die Leo! Ik kan me helemaal indenken dat je een superleuke dag had!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah