vrijdag 23 augustus 2024

Ferre 1 jaar



Vandaag wordt Ferre 1 jaar.
Ik vroeg aan de mama of er iets
is waar hij momenteel door 
gefascineerd is en wat me inspiratie 
kan geven voor een kaartje.


Ze appte me deze brandweerwagen
en daar kon ik wel iets mee.


Ik vond deze afbeelding en
tekende het na op dit papier.


Ik kleurde de wagen in met mijn copics
en zette het op de auto baan.
( Een snijmal die wachtte om gebruikt
te worden)
Hoera is weer van Els Brigé en
de andere woorden schreef ik zelf.


Het kaartje werd goedgekeurd 
door Ferre.

🚒🚒🚒

Fijne dag!


 

8 opmerkingen:

  1. Dat weet ik ook zeker.
    Wat een leuke kaart is dit.
    Zo leuk, zoals jij je laat inspireren en dan een persoonlijke kaart maakt.
    Knap ook altijd weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooooh, wat een lief mannetje is Ferre.
      Zijn oogjes, zo innemend.
      Mooie foto, hij is heel blij met zijn kaart zo te zien😍

      Verwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de stoere brandweer auto doet het altijd goed bij kleine jongetjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart voor een leuke jarige. Tof getekend en gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk heb je dit bedacht! En Ferre zit er maar trots bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tof kaartje fijn dat Ferre hem leuk vond :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en lieve kaart voor Ferre. Hoe leuk ook om het zo persoonlijk te maken. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah