maandag 19 augustus 2024

NU is het goed * Handletteringschrift #20/5



Ik maakte gisteren weer een pagina 
af in mijn handletteringschrift.
Deze tekst schreef ik met mijn
brushpen.


De pagina versierde ik verder met
mooie bloemen uit een oude
Daphne's Diary en een bijtje 
en lieveheersbeestje van 
Marianne Design.


'Believe in yourself'
Op de pagina ernaast kwam een
pagina uit de Flow, die ik versierde met
bloemen uit een papierblok van
de Action.


Van boven en onderaan kwam 
een rijtje bloemen.
Ik had nog een strookje over van 
de flowpagina en die kwam op de
pagina er naast.


En zo had ik weer een mooi geheel.
Het schrift is nu bijna vol.
Ik had deze vakantie mijn todo lijstje
heel klein gemaakt omdat ik weet
dat in de vakantie altijd alles anders loopt,
maar dit schrift vervolledigen zag ik
als een haalbaar doel en dat gaat me lukken.
Nog een beetje en het is helemaal af.

Fijne dag!


 

6 opmerkingen:

  1. wat een mooie pagina's met de leuke details en de mooie tekst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pagina die je van tijd wat ruggegraat kan bieden. Mooi geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk zo'n schrift om lekker in los te gaan. En slim om niet te veel te willen.
    Doelen afvinken is fijn.
    Hier lukt ook niet alles wat ik van plan was maar ik zet het maar even in de ijskast. Komt wel weer.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een Prachtige bladzijde heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Sarah! Fijn dat het je zoveel ontspanning en voldoening geeft en slim om je to do lijstje kort te houden! Anders frustreert het alleen maar misschien!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah