vrijdag 28 augustus 2020

Be the change... * Art Journal # 33



Vandaag laat ik weer een pagina
uit mijn eerste Art Journal zien.


Het begon met een collage
van servetten die ik
zachtjes verdoezelde.
De servet met het oog is 
zo gaaf, daar moest ik
iets creatiefs mee te doen.


Het oog kijkt je echt aan!
Ik schreef er een passende
tekst bij, die ik verknipte 
en plakte op de collage 


' Be the change you wish to see,
it starts with you '

Een mooie quote om even te
laten doordringen.

Ik heb gisteren eindelijk een
mail gekregen van de 
lagere school. Ze starten net zoals
vroeger. Er zijn geen tijdssloten meer
en er is weer nabewaking. Dat maakt
het allemaal toch heel wat makkelijker.
Nu nog info over de middelbare school
en we kunnen een planning op
maken alvast voor de eerste week.
Vooruit kijken, dat doen we niet meer,
want we hebben geleerd dat alles
snel weer aangepast kan worden.
Maar ik duim wel dat dit schooljaar
minder zwaar gaat zijn dan vorig
schooljaar, want de vakantie met al 
de coronamaatregelen in
Antwerpen heeft niet gezorgd 
voor een vrij ontspannen gevoel,
waarvoor een vakantie eigenlijk
zou moeten dienen.
Maar we zijn weer op de goede
weg, de nachtklok is afgeschaft en
mondmaskers zijn niet altijd
meer verplicht.

Fijne dag!




12 opmerkingen:

  1. Erg mooie pagina, Sarah.
    En ja, de duimen in turbostand voor een beter schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige pagina Sarah, en een heel mooie tekst ! Ik hoop voor jullie, dat de schooltijd weer een beetje normaal blijft gaan, al die veranderingen zijn inderdaad stresserend. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw deze pagina is echt super gaaf!!!
    Ja wat je zegt echt vooruitplannen is zo moeilijk. En wie weet wat er nog uitkomt als de school 2 weken weer draait.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige pagina in je art journal Sarah. Bijzonder, dat oog! En mooie tekst.
    Fijn dat de maatregelen versoepeld worden en dat de school weer "gewoon" gaat starten. Hopelijk kun je dan een beetje bijkomen van alles. Sterkte in elk geval.
    Lieve groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, schitterende pagina, heel indrukwekkend met dat oog zo realistisch 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige pagina, succes voor het komende schooljaar valt niet mee allemaal.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi Sarah deze pagina
    Dat oog is zeer sprekend en inderdaad de tekst even laten inwerken, maar is zo waar!
    Wat fijn dat de schoolmaatregelen mee vallen tot nu toe, nu het voortgezet onderwijs nog...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige pagina het het oog is net of het je volgt. En je tekst erbij is een nadenkertje maar helemaal waar. En hopelijk verloopt het nieuwe schooljaar wat vlotter dan het vorige. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie pagina met prachtige tekst!
    Fijn dat de kinderen een 'gewone' start kunnen maken. Het is me wat...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! En een servet? Dat had ik niet gedacht. Ik hoorde vannacht op de radio dat er allerlei maatregelen bij jullie in Antwerpen werden ingetrokken omdat het de goede kant op gaat. Blijven hopen!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah