zaterdag 8 augustus 2020

Nog meer mannenkaarten


De twee vorige zaterdagen kon je 
hier uitdagingen zien met 
Margo en Colien.
Ik had nog heel wat papier over en
het papier combineerde zich perfect,
zodat ik vandaag nog een
reeks kan laten zien.


Deze keer gebruikte ik
ook weer mijn naaimachine.


Hier naaide ik reepjes papier vast.
Het velletje ' jeansstof ', dat bij 
de uitdaging van Colien zat,
had ik nog niet gebruikt.
In deze reeks wel!
De stempel van Marianne Design 
 komt op deze kaart mooi tot zijn recht.


Ik wou dat leuke stoere papier
niet te veel bedekken en toch
wou ik speelse kaarten maken.


De scheve Happy Birthday
staat er leuk bij.


Hier combineerde ik het 
jeanspapier met een stoere riem
uit papier met een  leer - look.


Het gebruik van de naaimachine
past echt wel bij het jeanspapier.


De allerlaatste restjes werkte ik
weg aan de binnenkant
van de kaarten.


Hier zie je de 4 kaartjes
uit dit bericht.


En hier de 9 kaarten samen.
Ik heb er veel plezier aan
beleefd om deze te maken.
Bedankt Colien en Margo voor
de toffe papiertjes.

Ik heb ondertussen de nieuwe blogger,
maar het schrijven van berichten
op mijn mobiel is toch niet zo 
eenvoudig als ervoor.
Ik krijg mijn foto's slecht gecentreerd,
blogger doet gewoon zijn zin.
Daarom dat in dit bericht
mijn foto's wat dansen.

Puf puf 🥵.
Wat is het warm.

Fijn weekend!

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten heb je met de restanten gemaakt. Vooral de 2 kaarten met de gestanste happy birthday springen er voor mij echt uit. Tof dat je de stikrandjes met de naaimachine deed.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn het mooie kaarten Sarah! En super met je naaimachine, ik vind dat altijd weer teveel werk om die tevoorschijn te halen hahaha.
    Ja heeeel herkenbaar, dat nieuwe blog gebeuren, gisteren was ik helemaal gefrusteerd.
    Alles was onderstreept, foto's gingen net als jouw zoals ik niet wilde..maar savonds had ik het door en hopend komt het straks wel goed online diegene die in heb kunnen inplannen.
    Icoontje van link toevoegen moest ik telkens uitzetten na elke foto. Even een gedoe, maar het is gelukt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je erg mooi gemaakt en leuk dat je de naaimachine erbij hebt gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige serie mannenkaarten met deze papiertjes, af en toe wat scheef gekleefd en met de naaimachine erlangs geeft een TOP! effect. dank voor deze ideeën

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stoere kaartjes!
    Fijne dag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en leuke combinaties heb je met je restjes papier gemaakt.
    Opdracht zeker geslaagd.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie mannenkaarten Sarah
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allemaal weer heel gaaf! Ik heb vandaag ook genaaid, maar nu weet ik weer waarom ik dat 'vergeet'. De spanning is niet goed. Ik kom er niet achter of het de boven- of onderspanning is. Al van alles geprobeerd....zo jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaartjes zijn het geworden, tof dat de papiertjes zo goed matchen! En de details met de naaimachine maken het helemaal af!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke mannenkaarten heb je gemaakt. Die riem is ook leuk.
    Je foto's staan keurig gecentreerd, hoor! Bij mij gaat het op m'n mobiel juist beter met de nieuwe blogger. Maar op m'n tablet is het inmiddels niet meer te doen. Ik lees het ook bij anderen. Iedereen moet even wennen.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah