zondag 2 augustus 2020

Stickey Sunday # 16: DIY - pakket #3



Vandaag ben ik er weer met
mijn reeks met het DIY pakketje.
Wat heb ik hieraan plezier beleefd.
Ik combineerde weer vlijtig
met mijn washitapejes.

 
Bij deze kaart kreeg ook de
binnenkant wat versiering.


Deze kaart is best druk omdat
ik papier en tapejes naar
hartenlust combineerde en toch
is de kaart in balans.


Hier zie je twee kaartjes nog eens samen
met de tapjes die ik gebruikte.


En dit is het bewuste pakket, waar ik
veel meer kaarten mee maakte
dan 10, wordt dus nog vervolgt!

O, wat ben ik blij dat er een 
paar versoepelingen zijn.
Als je fiets op rustige plaatsen,
dan moet de mondmaskerplicht niet.
Want ik kan je verzekeren, fietsen
met een gevulde niet elektrische
bakfiets en dan een mondmasker op,
dat is enorm uitputtend.
Blij dat we dat stukje vrijheid
weer terug hebben.

Vandaag keert Nomi van Polen
weer naar Antwerpen. 
Ze blijft dan eerst nog even bij
haar vriendin, maar ze komt 
dan toch langzaamaan weer thuis.
Nog even en we zijn 
weer compleet.

Zin in een raadsel?


De jongens haalde gisteren al de figuurtjes
uit elkaar en verdeelde het in dozen
en in mijn gehaakte mandjes.
Ze maakten allemaal 
nieuwe figuurtjes.


Maar ze bedachten er een 
spel bij.
Ze deelden het in ons Family- bubble
What's up groep en diegene 
die het het eerst raadde mag bij
ons komen eten. 
( Dat mag natuurlijk altijd, maar
zo werd het toch extra spannend )
De opdracht was:
zoek de identieke tweeling.
Kijk maar eens goed, raden jullie het?
Ik had drie pogingen nodig!
Nomi won.


Fijne zondag!

13 opmerkingen:

  1. Vrolijke kaarten zijn het geworden!
    Wat zullen ze een werkje gehad hebben met die legomannetjes ;-) Mijn broer en zijn dochtertjes kunnen daar ook zo leuk mee bezig zijn :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je met een pakket zoveel kaarten kunt maken! Fijn dat er iets versoepelingen gekomen zijn.
    Ik ben vast gek: moet ik echt zonder vraag of opdracht begrijpen wat de bedoeling is van de poppetjes? Ik hou wel van raadsels, maar dit is wel heel raadselachtig voor mij, Hihi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk , ik was de opdracht er vergeten bijten zetten!
    Zoek de identieke tweeling! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt van dit pakket! en zeker leuk als je er nog meer uit haalt dan verwacht! Leuk hoor! en wat een legomannetjes allemaal! Ik denk de brandweermannetjes zijn gelijk? Maar weet het niet hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtige kaarten, heel mooi samengesteld ! Ja, ik dacht ook aan die rode brandweermannetjes... en wat een collectie, tof! Wat een geluk, dat je geen masker moet dragen bij dat zware fietsen. Ik had het vrijdag al benauwd bij het wandelen in die hitte. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten weer.en wat fijn dat het wat vrijer wordt bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat tof weer Sarah!! Lekker zo'n pakketje waar je zoveel van kan maken. En fijn dat de boys zich zo lekker vermaken.
    Ik denk dat de rode mannetjes met de witte helmen identiek zijn.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie kaarten heb je gemaakt, Sarah.
    Die kinderen van jou vermaken zich prima, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten weer, Sarah!
    Mooi gemaakt!
    Dat is toch wel goed nieuws dat die mondkap niet steeds op hoeft...
    leuk al die legopoppetjes, mijn kleinzoons zijn er ook zo leuk mee bezig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk de rode poppetjes met de witte helmpjes. Wat hebben ze dat knap gedaan zeg! Ik heb echt zitten turen en vergelijken!
    En een enig idee!
    Je kaartjes zijn weer mooi met het tape.
    En wat fijn dat er al zo snel wat versoepelingen zijn! Ik weet niet hoe het is om te fietsen met een mondmasker, maar wel om in een warm tehuis met een mondmasker te moeten werken. EN als je dan ook nog en bril draagt is het niet te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaartje heb je weer gemaakt, en wat kunnen je kids toch heerlijk bezig zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zomerse kaartjes maar ik vind ze iets te vol (mag ook gezegd)
    leuke puzzel hebben de jongens gemaakt, ik denk dat de 4e van links op de 2e rij van onderen dezelfde is als de 3e op de 4e rij van onder af gezien, rode kleding witte helm witte riem

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah