zaterdag 1 augustus 2020

Margo daagt Sarah uit # 12



Margo had weer een leuke
opdracht voor onze uitdaging.


Ze stuurde me dit papier op
en daar moest ik een 
mannenkaart mee maken.


Het werden 3 stuks.
Ik gebruikte mijn naaimachine.
Op deze kaart gebruikte ik
gewoon een rechte steek.


Hier gebruikte ik een 
zigzag steek.


De knoopjes deed ik uit
kraft papier.
Uit een restje deed ik 
een paar vlaggetjes.


Die vlaggetjes zie je ook
hier weer terug.


Ook op deze kaart stikte
ik alle papiertjes op elkaar.


De uitdaging van Margo 
leverde 3 kaarten op.
Ik gebruikte aardig wat papier,
maar toch niet alles.
De overschot verschijnt gauw in
een ander blogbericht.

Ik ben benieuwd wat
Margo maakte!
Voor haar heb ik ook
een nieuwe opdracht.


Met deze ingrediënten een
herfstkaartje maken.

Fijn weekend!

12 opmerkingen:

  1. 3 leuke mannen kaarten stoer met het stiksel.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je kaartjes leuk geworden, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mannenkaarten, erg tof!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een superleuke reeks Sarah en een toffe nieuwe opdracht !
    Fijn weekend !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk effect geeft het doorgestikte, mooie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh je hebt een mooie set kaarten gemaakt. Super geslaagd. En leuk dat je er dan nog meer uit kunt krijgen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, Sarah wat een drie mooie kaarten heb je bedacht bij de uitdaging van Margo. Bijna niet te geloven als je jullie,2 blogs bekijkt dat dit over,hetzelfde papier gaat..je bent meer dan in je opzet geslaagd. Fijn weekend,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg deze mannenkaarten, Sarah!
    Het dp vind ik schitterend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke serie mannenkaarten is dit geworden, tof om er de naaimachine bij te gebruiken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe serie mannenkaarten, leuk om de naaimachine weer eens te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat knap om daar van die mooie kaarten mee te maken. Ze zijn echt alle drie super! Ik moet nog even bij Margo op bezoek.
    Het pakketje wat je hebt voor haar ziet er ook weer veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een serie mooie kaartjes leuk om de naaimachine te gebruiken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah