vrijdag 21 augustus 2020

Kaartje voor Enny



Jullie reacties gisteren op
mijn strandtas en bijbehorende zakjes
deden me echt blozen.
Vandaag laat ik een 
klein vervolgje zien.
Ik wou Enny bedanken op
een orginele manier.
Dus met een restjes stof maakte
ik een kaart voor haar.


Ik plakte de stof op dubbelzijdige
plakband en plakte een strook op
mijn kaart. De strandstoel plakte
ik op stevig papier en knipte hem uit
en plakte het iets verhoogd op.
Ik schrijf ' fijne vakantie '


Vanbinnen kwam nog een
strandstoel en een leuk
tekstje.
Enny kreeg het kaartje in het begin
van de zomervakantie en ze was
er heel blij mee.

Fijne dag!

15 opmerkingen:

  1. Ik had je berichtje van gisteren gemist, dus ik heb even teruggekeken; wat super creatief! Erg leuk gedaan. Wat een goed idee om zo een kaartje terug te sturen. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje om Enny te bedanken voor de stofjes, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je ook leuk gedaan zo...hihi als er maar stof ergens bij je op voorkomt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk.
    Ik ga nu meteen even naar de vorige bericht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Sarah, echt iets voor jou, alles opmaken!
    Heel leuk dit kaartje en het stofje is echt origineel
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om van de laatste restjes nog en mooi kaartje voor Enny te maken....daar was ze vast heel erg blij mee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat origineel om restjes stof op de kaart te gebruiken als bedankje! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goed idee om met een stukje stof een kaart te maken! Een hele leuke manier om te bedanken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat en gaaf kaartje! Goed bedacht en ik snap dat Enny er blij mee was en verrast!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh, dit bericht had ik inderdaad gemist, sorry ! Nogmaals hartelijk dank voor het mooie kaartje, ik ben er zo blij mee, het is een mooi souvenir ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah