maandag 17 augustus 2020

Femminde daagt Sarah uit #4



Vandaag is het nog eens 
een uitdaging tussen 
Femminde en mij.
Femminde heeft wat geduld
moeten tonen, want hoewel de 
opdrachten super leuk waren,
kwam ik er maar niet toe.
Maar gelukkig dacht Femminde 
vooruit want in de winter
kreeg ik van haar de leuke
snijmal van een ijsje en 
daarmee heb ik de eerste
opdracht vervult.


De opdracht van de uitdaging
was heel eenvoudig
' Maak een kaart met het
ijsje van 
Marianne Design '


Uit een blokje vrolijke papiertjes
van de Action koos ik
tropische kleurtjes uit.
Samen met de slippers, het ijsje
en de zon werd het een 
zomers kaartje.
Met dit kaartje doe ik 
mee bij 4 SCB # 35
' volop zomer '


Uit de inspiratiefoto koos
ik de slippers.


In de binnenkant van mijn kaartje
 kwam ook nog een verfrissend ijsje.
Ik stuurde het kaartje op naar
Femminde, want ik was zo blij
dat het me gelukt was
om met haar spullen een
kaartje te maken.😉


Ook Jaro wou een kaartje maken 
voor zijn vriendinnetje, want hij
vond het ijsje zo leuk.
Voor de voorkant koos hij weer
een prent van een poesje uit
een oude kalender.


Vanbinnen kwam dan het ijsje.

Nu ben ik benieuwd wat
Femminde maakte en ze zal blij
zijn dat ze eindelijk haar kaartje
kan tonen, want ze had het 
al lang klaar.



Fijne dag!
 

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten hebben Jaro en jij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel zomers, leuk! Die van Jaro is ook leuk, knap werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Sarah,
    Was geen verrassing meer wat je zou laten zien. Wel een heel tof zomers kaartje. En geeft niets dat het wat later is dat je ermee aan de slag kon. Het is op dit moment echt weer voor lekkere ijsjes.
    En leuk dat Jaro ook lekker aan de slag ging.
    Fijne week !!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaartjes van jullie.
    Fijne dag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke zomerse kaart heb je gemaakt voor de uitdaging met Femminde! Ook het kaartje van Jaro is schitterend. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg deze kaarten, Sarah!
    Ah dat schattige katje op de kaart die Jaro heeft gemaakt, heel leuk, daar zal zijn vriendinnetje blij van worden!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk gemaakt!! Ook je zoontje heef een mooie kaart gemaakt met een lief plaatje.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmmm.... ijs: een heerlijk kaartje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een zomerse kaart! Heel leuk met dat ijsje en de teenslippers ;-)
    De kaart die Jaro maakte voor Donna is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op een top zomers.
    Wat een lief kaartje maakte Jaro voor zijn vriendinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke zomerse kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk zomers kaartje heb je gemaakt. Die van Jaro is ook lief, leuk voor zijn vriendinnetje!
    Dankjewel voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah