zaterdag 29 augustus 2020

Everything happens for... Art Journal # 34



Vorige zomer was ik heel actief
in mijn Art Journal en ik
heb nog niet alles kunnen
laten zien.
Dus vandaag ben ik er met
nog een pagina.


Dit was de start van mijn pagina.
Ik rolde overschot van inkt uit
en met stencils kwamen er
chevrons en bogen op.


Met stempels en stiften 
versierde in de achtergrond.
Het elfje en de tekst komen
uit een stempelset van 
de Action.

Hoe moeilijk de tekst soms te
vatten is, zeker als er verdrietige 
dingen gebeuren, 
toch is hij waar. 
Alles gebeurt met
 een rede.

( Deze week is een goede vriend
van mij plots overleden dus in
gedachten is de tekst nu
voor hem. 💜 )

🙏





7 opmerkingen:

  1. Erg mooi gedaan, Sarah.
    En veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pagina, Sarah!
    Sterkte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooie fairy Sarah en veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tekst en met de laatste zin uit je berichtje nog in mijn hoofd krijg ik er kippenvel van..... soms is het leven zó oneerlijk!
    De kleuren van de achtergrond vind ik heel erg mooi.
    Sterkte Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, soms kun je kracht putten uit het idee dat alles met een reden gebeurt. Je pagina is mooi en dat je het nu laat zien en nog niet had laten zien is misschien ook geen toeval..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt en de kleuren zijn geweldig.
    Heb die stempel ook.
    Veel sterkte..dat is enorm schrikken geweest...
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie pagina laat je zien met rake tekst. Nogmaals heel veel sterkte, hou je taai.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah