zaterdag 22 augustus 2020

Tropic Like It's Hot



Dit kaartje maakte ik voor
GerJanne.
Bij het kaartje staken een 
paar nieuwe uitdagingen.


Ik maakte het kaartje op een hete
dag midden in de hittegolf.
Ik gebruikte enkele elementen
uit de inspiratiefoto
van 4 SCB #35
' Volop Zomer '


De slippers en de cocktail zie je
ook weer terug op mijn kaart.


Ook de binnenkant versierde ik.
Maar toen het kaartje klaar was,
vond ik het ook mooi als buitenkant.
Ik schreef er verder geen tekst bij
zodat GerJanne kan afwisselen 
met welke kant van de kaart ze
laat zien.
Erbij stak ik natuurlijk een klein
briefje met de nieuwe opdrachten.


Weer gebruikte ik 1 van mijn
vlinders van Marianne Design.
Achter de vlinder plakte ik 
een groot tropisch blad.
De twee leuke tekststempels en 
een strookje papier maken
het verder af.
 

Toch wel handig als je ineens een
heleboel vlinders maakt, zo kan je
ze snel hier en daar verwerken.

Fijne weekend!


7 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke kleurtjes, je kaarten zijn mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dubbel genieten dus, super leuk gedaan Sarah!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus de komende tijd kunnen we weer wat verschillende uitdagingen verscheen van jullie?!
    Leuk.
    Wat grappig dat je de binnenkant zó leuk opgeleukt hebt dat je er uiteindelijk toch ook een buitenkant van kan maken😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, Sarah
    Leuk en vrolijk gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klopt. Hij hangt hier nu met de Tropic kant naar buiten, maar binnenkort komt de vlinder! Het tropische is uit de lucht!
    Hij is echt heel bijzonder mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, zomerse kaart! Of moet ik zeggen: kaarten?
    Dankjewel voor nog een deelname aan onze uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah