woensdag 26 augustus 2020

Kleurenkaartenteam: Aubergine en donkerzalmroze



Deze keer koos GerJanne 
het kleurenduo.
Ik vond het echt moeilijk want
🍆 heeft verschillende kleurtinten.
Ik wou niet weer een kaartje 
maken met Ecoline stiften, dus 
ging ik tussen mijn papieren 
kijken en dit werd het eindresultaat.


Het design papier is van een 
oud blokje, de woordjes erop
vind ik leuk.
De mooie bloem van
Marianne Design is de
blikvanger van de kaart.
De tekst ' Hello' deed ik ook
in de vrij te interpreteren
kleur aubergine.

Ik ben echt benieuwd wat alle
andere deelnemers er van gemaakt
hebben.
De hele lijst vind je bij

Wat een wind vannacht!
Hij maakte zoveel lawaai, dat 
ik enorm slecht geslapen heb en 
ook nu is de wind aan het gieren.
🌬️

Onze zwanendans gisteren leverde 
veel berichtjes op. Super bedankt!

Fijne dag!


 

25 opmerkingen:

  1. helemaal leuk werd je kaartje zo ! mooi gedaan, en inderdaad, de kleuren van aubergine, moeilijk he ? Maar het is goed gelukt,
    bedankt weer voor je deelname,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, de letters in de donkere kleur komen prachtig uit.
    Ja veel wind, juist met de hond gaan wandelen en de eikels en wilde kastagnes zijn al goed aan het vallen
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met deze mooie bloem en hello!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke frisse kaart in de KKT kleuren, Sarah!
    En inderdaad hevige wind, mijn mooie zonnebloem is al haar gele blaadjes kwijt :-(
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje Sarah!! Leuk de tekstjes tekstjeso de achtergrond. Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel geslaagd kaartje in deze kleurencombi, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Sarah!
    Hier raast de storm ook behoorlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje Sarah
    Ik vind het een pittige kleurenopdracht...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kaart in deze kleurencombinatie, erg geslaagd!
    Hier ook storm en wind, niet normaal. Maar ik slaap dan juist wél goed ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk DP heb je gebruikt, Sarah. De mooie bloem en tekst komen er goed op uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. perfect dessinpapier voor het KKT Sarah, heel mooie kaart.
    Soms moeilijk om de juiste kleur te vinden, maar wat vrijheid kan ook he.
    Je zwanenkaartje hieronder is ook heel mooi.
    Hier (in Zuid-Holland) zien we ook vaak zwanen, de jongen zijn nu ook nog grijs maar er zijn al wat witte veren te zien ook, leuk om de evolutie van 'lelijke eendje' naar witte sierlijke zwaan zo eens te zien in het echt...
    Hier ook enorm veel wind vannacht, maar telkens als ik wakker was had ik iets van "en ik lig hier lekker gezellig in mijn bedje..."
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sarah, heel mooi en het designpapier op de achtergrond is heel mooi en past perfect. de bloem en de tekst trekken de aandacht. Groetjes en hou het veilig binnen, hier is het ook enorm aan het waaien. Ik denk dat ik niet veel zal buiten lopen vandaag. Groetjes,,laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart en de bloem is inderdaad de blikvanger! Mooi gemaakt! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is een mooie en frisse kaart geworden, de kleuren lenen zich er ook heel goed voor. Ook even gekeken naar jou zwanenkaart, leuk zeg! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goed uitgevoerd met dit mooie papier !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje heb je ervan gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart Sarah!! IK wil binnenkort nog kerstkaarten maken met deze stanzen. Ze zijn zo mooi. En tof dat je ook nog dessinpapier in deze kleurtjes kon vinden.
    Hier ook veel wind vannacht. Niet alle ramen waren dicht op het werk. Dus gauw gedaan. En het regende echt recht naar beneden. Ik vond het wel heerlijk slaapweer. Maar ja het was maar even (3,5 uur) omdat ik mijn ritme weer mag omgooien.
    Tot het volgende KKT!! (en vast wel eerder)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk met die grote bloem en de grote tekst die meteen in het oog springen.
    Geen idee of het hier vannacht ook waaide.....ik hoor 's nachts eigenlijk nooit iets. Ben een hele vaste slaper.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi je kaartje in deze KKT kleurtjes Sarah...met een prachtige bloem als blikvanger ..ook de grote tekst is een gaaf detail...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart Sarah, je bent een van de weinigen die de goede kleur DP hadden. Gek eigenlijk want het past vooral bij veel bloemsoorten. ( wie weet kijken ze bij de A. ook mee en ligt het binnenkort in de winkel)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt een heel leuk kaartje gemaakt in de juiste kleurtjes Sarah!
    Ja wat een wind he....vannacht was het wel heel erg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi Sarah en perfect zo met de kleuren. Ik sliep vandaag na mijn nachtdienst juist zo heerlijk met die wind!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey Sarah,

    Mooie kaart maakte je! Wat heb je ook mooi desingpapier gevonden, altijd fijn als je daarmee kan starten bij het KKT hé? Zelf ga ik daar ook altijd naar op zoek...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah