donderdag 13 augustus 2020

Ik ga op reis en ik neem mee...



Ik ga op reis en ik neem mee:
een tandenborstel!
Enige tijd geleden maakte ik
voor iedereen zo'n handig zakje.
Er past perfect een tandenborstel en
tandpasta in.


Deze maakte ik voor de jongens.
Ze zijn genaaid uit
 geplastificeerde stof.


Voor de dames maakte ik deze.
Ze wouden er graag 1 extra, 
want ze zijn ook handig om 
een setje bestek in mee
te nemen.


Ze sluiten met velcro.
De keuze van de stofjes maakt
de zakjes extra leuk.


Ik maakte nog een smalle versie.
Dit is ideaal voor 1 lepel in 
te steken of haakpennen.


Daar maakte ik er ook ineens 
een paar van.
Dit naaiwerkje dateert van twee jaar geleden,
maar ik had het nog niet getoond.
Nog steeds worden de zakjes vaak gebruikt.

De dag startte met bewolking en
frissere temperaturen, hopelijk
blijft het zo.
Misschien slapen de kinderen dan
nog eens uit en kan ik nog 
eens genieten van een 
stille ochtend....
Hoop doet leven 😉

Fijne dag!
 

8 opmerkingen:

  1. wat heb jij je weer lekker geamuseerd met de naaimachine, heel leuk projectje, mooi
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer praktisch deze etuitjes, Sarah!
    Ik heb bewondering voor je naaitalent!
    Hier schijnt de zon nu weer wel maar vanmorgen vroeg heerlijk op de mountainbike weggeweest ....
    Nog even volhouden Sarah!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Productief was je en het zijn handige zakjes, snap dat die veelvuldig gebruikt worden!
    En wat leuk je stempelkaartje hieronder, goed idee om dat met de stiften te doen.
    Hier ook klam en warm, al kunnen we het beneden op 25,5 graden houden, dankzij de stenen vloer.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig net m'n koffer ingepakt, omdat ik morgen op reis ga. Maar zo'n mooie zakje voor mijn tandenborstel heb ik niet. Wat zijn ze leuk, al die zakjes van verschillende stofjes. Het is hier nu wat koeler. Hopelijk bij jou in Antwerpen ook. Ik duim voor een lange nacht en een rustige ochtend voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat leuk is dat, die etuitjes/zakjes.
    Jij bent ijverig geweest. Het is hier nu al uren aan het regenen en de temperatuur zakte in 20 minuten met 7 graden! Dus dat is heerlijk!! Ik hoop dat dat bij jullie ook het geval is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sarah,

    Jij bent altijd zo praktisch ingesteld... Toffe serie zakjes maakte je... Bij ons gaat de tandenborstel gewoon mee de toiletzak in... haha!!
    Benieuwd naar je nieuwe mondmaskers... Ik moet er ook dringend nog een paar bij maken op bestelling... Zal er deze week eens een gaatje voor zoeken...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat leuke zakjes, tof, wat jij allemaal maakt ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een handige opbergzakjes zijn dit weer.
    De kids komen niks te kort, want moeders maakt het wel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah