dinsdag 25 augustus 2020

Diertjesdinsdag # 26 ' Zwaan ' samen met Margo en GerJanne



Vandaag is de zwaan aan de beurt. 
  Wat is ze sierlijk en mooi!


Bij de post naar 
GerJanne en Margo voegde ik
de onderdelen van de zwaan toe.
Beide nodige ik uit om vandaag
op diertjesdinsdag gezellig
mee te doen.


Voor mijn kaartje gebruikte ik
 mooi papier van de Action.
De groene rand is normaal een kader,
maar ik sneed het los zodat ik
enkel van onder en van boven
een rand maakte.
Het leuke woordje is net als
de zwaan van
Marianne Design.


De kuikentjes plakte ik aan
de binnenkant met een strookje 
van het mooie papier
' Marble dream ' .

Nu ben ik benieuwd wat
Margo en GerJanne maakte,
Gaan jullie ook kijken?

Morgen toon ik jullie mijn kaartje
voor het KKT.

Fijne dag!
 

23 opmerkingen:

  1. Een heel leuke uitdaging Sarah en een lief kaartje met deze elegante koningin, ga snel bij Margo en GerJanne kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liefs kaartje met de prachtige zwaan.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw kaart is ook heel mooi, heel anders dan die van GerJanne. Slim om zo het kader te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jij hebt een hele leuke kaart met de zwaan gemaakt Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een superleuke kaart van gemaakt Sarah!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi en lief kaartje is het geworden op een mooi papiertje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat super snoezig zeg. Heel leuk met die kleintjes binnenin. Dankjewel voor de superleuke uitdaging, ik heb er echt van genoten.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de leuke zwaan wat een schattig strookje papier heb je gebruikt aan de binnenkant
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De zwaan is zeker sierlijk en wat een leuk kaartje heb je gemaakt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is jouw zwanenkaart, mooi die omlijsting en de binnenkant ook al zo mooi aangekleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is ook heel mooi geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig zwanenkaartje, Sarah!
    Zo lief die jonkies in de binnenkant!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk kaartje Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En ook de jouwe is heel anders maar stiekem vind ik jou de mooiste gemaakt hebben Sarah,niet verder vertellen hoor.
    Leuk ook om de kleintjes aan de binnenkant te doen.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart! De zwaan is al zo mooi van zichzelf dat er niet zo heel veel meer bij hoeft. Het mooie papier en de groene takjes doen de rest.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke uitdaging had je voor GerJanne en Margo in petto Sarah. Jullie hebben allemaal een leuke uitwerking met de zwaan gemaakt. Een mooie kaart en leuk om de kuikens aan de binnenkant te gebruiken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart met de mooie zwaan met kroontje in het middelpunt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou dat is een latertje geworden met reageren. Ik had natuurlijk wel even snel gekeken wat jij en Margo gemaakt hadden, maar geen tijd om te reageren. Jouw kaart is heel lief, door de zachte kleurtjes. En ik heb totaal niet gedacht aan een binnenkant! Zo tof, die kleintjes! Dank je wel voor deze leuke uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Sarah,

    Wat een leuke uitdaging! Fijn dat jullie dit met elkaar bedacht hebben. En wat een mooie kaart maakte je!
    Ik heb zelf ook nog zo'n zwanenkaart liggen, had kunnen mee doen... haha!!
    Maar voorlopig heb ik nog uitdagingen genoeg in mijn ateljee liggen... Geen nood aan opdrachten hoor!

    Tot straks bij het KKT!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart en wat een leuke uitdaging voor GerJanne en Margot! Zo werd het wel een bijzondere diertjesdinsdag!
    Heb even gescrold, je hebt weer veel moois laten zien de afgelopen tijd, Sarah! Zelfs tijdens de tropische dagen, petje af!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke uitdaging en jullie kaartjes zijn erg geslaagd! Alle 3 heel verschillend en daardoor extra tof.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohh zo'n mooie, zachte, lieve kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah