zondag 23 augustus 2020

Stickey Sunday #18 * DIY-pakket # 5



Vandaag  ga ik weer verder 
met mijn reeks kaarten 
uit het DIY pakket.
Naar eigen smaak combineerde ik
het papier met de 3 D prenten,
die ik los gebruik.
Zo heb ik er natuurlijk
extra veel.


Ik voegde ook weer veel tapejes toe.
Deze keer plakte ik de gouden
letters op wit papier.


Aan de binnenkant heb ik weer
wat restjes verwerkt.


Hier zie je de twee kaartjes samen
met al de gebruikte tapejes.
Weer beleefde ik er veel
plezier aan.


Dit is het befaamde pakketje.

Bedankt dat jullie zo trouw
op bezoek blijven komen.
Bij mij schiet het er de laatste
dagen wat over.

Fijne zondag!
 

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt, Sarah!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om met die pakketjes kaartjes te maken. Zeker in de vakantie.
    Deze zijn ook weer leuk. De combinatie met het tape maakt het extra mooi.
    Jullie zijn nu bezig met de laatste week vakantie, toch? Ik hoop dat er gauw meer duidelijkheid komt voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes! Ik laat die kant en klaar pakketjes altijd liggen maar zoals jij ze combineert vind ik het erg mooi.
    En dat het bloggen er soms bij inschiet.....had ik ook last van hoor. Maar ik ben er weer!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kleurtjes tape heb je er bij gebruikt, echte droomkaartjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk en handig zo'n set. En er komen leuke kaarten van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaartjes, ja, ik sta ook wat achter met reacties... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah