maandag 10 augustus 2020

Proficiat met jullie huwelijk



Gisteren was het feest bij onze buren.
Ze vierden de trouw van hun 
oudste zoon.
Normaal ging er een groot feest zijn
op locatie, maar nu hielden ze 
het heel gezellig in hun tuin.
Ik wou ze feliciteren, dus
maakte ik een kaartje.


Uit gouden papier sneed ik
twee hartjes balonnen van
Marianne Design.
Ik bevestigde ze met een touwtje
op mooi papier van
Stamping Up.


Onderaan schreef ik
het woordje ' Proficiat '.
Vanbinnen kwam nog een
mooi tekstje.
Onze buurtjes waren heel blij met
het kaartje en na het feest,
kregen we een taartdoos
vol lekkers, dat nog over was.

Wat een hittegolf. 
Hou het rustig!

8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje voor de buren, jammer dat het grote feest niet door kon gaan maar met dit weer ook geen pretje
    gelukkig is taart altijd lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk deze kaart met de gouden ballonnen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n kaartje is toch altijd mooi om te mogen ontvangen.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, mooi papier.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi felicitatiekaartje, Sarah!
    Fijn dat het zo werd gewaardeerd!
    Liefs Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja niet makkelijk om in deze tijd te trouwen, kaartjes worden nog blijer ontvangen denk ik daarom.
    En jullie genoten nog weer van lekkers. Win-win.
    De kinderen al bijna weer naar school, of mag het niet vanwege jullie lock down??
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, het is anders dan ze zich hadden voorgesteld, maar ze zijn in ieder geval getrouwd... En je kaart is mooi en je letters helemaal! Leuk dat jullie nog gebak kregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sarah,

    Wat een leuke kaart! Dat doet toch altijd deugd om te kunnen geven en zeker om te krijgen. Temeer in deze rare tijd waar feesten zo anders is... En fijn dat jullie een bedankje kregen achteraf...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah