dinsdag 18 augustus 2020

Diertjesdinsdag #25 ' Konijn '



Vandaag is het de beurt aan
het lieve konijntje.
Vorig jaar met een knutseldate
 kreeg ik van Colien
 de konijntjes snijmal kado.
Bedankt Colien 😉


Op geel stippen papier 
bouwde ik dit lief tafereeltje 
( al een tijdje geleden ).
Het werd een lief babykaartje.

Vandaag is de 
25 ste diertjesdinsdag! 
Ik laat jullie weer
 een overzicht zien.
Hier gaan we dan:






Dat is al een behoorlijk aantal,
maar ik ga nog door, ik
heb nog niet al mijn diertjes gehad!
Volgende week wordt de diertjesdinsdag
extra gezellig!
Zeker komen kijken. 😉

Fijne dag!


12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verzameling diertjes kaarten!
    Fijne dag. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bende en alle zo verschillend, een serie om fier op te zijn.
    Fijne dag,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Leuk al die kaarten bij elkaar.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke serie zo met al die diertjes op kaart, Sarah!
    Mooi gemaakt stuk voor stuk!
    Ook dit konijntjeskaartje voor een baby is superschattig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattige kaart met het konijntje. De hele serie is trouwens schattig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave serie is het al geworden !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezelligheid op je blog, Sarah.
    Vind het kaartje erg leuk en alles zo bij elkaar heb je een prachtige serie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie reclame voor MD, ook de laatste is weer helemaal TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat heb jij er veel gemaakt zeg. En ze zijn allemaal erg leuk.Ook deze is weer top voor en babyboy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje heb je gemaakt! Oh en alles zo bij elkaar dat zie er echt geweldig uit zeg. Dat is een mooie set.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk, de overzicht foto's, helemaal omdat ik steeds "mijn" kaart er tussen zie staan😁
    Waar maak jij je foto's altijd, want ze zijn steeds zo duidelijk en goed van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief kaartje! En wat leuk om al je dierenkaartjes bij elkaar te zien.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah