donderdag 3 augustus 2017

Bijna elke donderdag een kerstkaart: Sneeuwman


Eindelijk ben ik er nog eens
met een kerstkaart!
Voor de challenge van
52 WTC maakte ik eentje met
een sneeuwman.
Ik gebruikte papier, stickers en een brad.
Ooit gekocht in het kruidvat en niet
om in de kast te laten liggen ☺
Perfect weer om te linken 
bij Cornelie voor
# Use your Stuff.


De stempel ( ook een oldie )
stempelde ik op een xxx cirkel en 
kleurde hem met mijn copics 
passend  bij het papier.

Bedankt voor de reacties op
mijn braambes- en aardbeipopjes.
Zo leuk!

Fijne dag!

20 opmerkingen:

  1. leuk kaartje is het zo geworden
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kerstkaart, erg mooi! En gezellig dat je meedoet met onze sneeuwman-challenge bij 52WTC.
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Dat papier en die brad die bij elkaar passen zijn echt heel tof. Gisteren moest ik nog aan je denken; we waren een middagje in Antwerpen en toen we langs het MAS liepen, kwamen er allerlei leuke herinneringen boven!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart met een schattige sneeuwman ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje, Sarah! Mooi papier met die bijpassende brad!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een schatje Sarah, super met die bijpassende brad!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart,Sarah met de grappige sneeuwman.Mooi afgewerkt met de brad.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig kaartje en wat leuk het papier en brad. Goed om niets weg te gooien.....het komt altijd weer van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk gemaakt en nee zou zonde zijn om in de kast te laten liggen

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kerstkaart en mooi gecombineerd met papier en brad. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi geheel is dit !
    Alles bijpassend !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kerstkaart Sarah! Fijn dat je meedoet!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. toffe kaart Sarah, wat leuk die zelfde papiertjes en brad!
    fijn dat je meedoet aan onze challenge!
    nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij blijft lekker bezig Sarah. En dat terwijl het vakantie is. Nu weer zo'n leuke kerstkaart en ik zie ook al van die mooie fruitviltpopjes. Leuk!!!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Perfect snowman card - love the colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave sneeuwman op je leuke kaartje, Sarah!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, kerstpapier, ook zo'n dingetje. Ieder jaar komt er weer nieuw mooi papier uit, maar natuurlijk hebben we meer dan genoeg liggen....Super leuk om het te gebruiken voor Use Your Stuff. Het is een leuke serie, ik ken deze nog. Mooi kaartje geworden. Dank je wel voor je berichtjes Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah