woensdag 23 augustus 2017

Pasfoto's # Recycling - Chillrijk 🍉🍓🍍


Door de jaren heen, heb ik best
al wat pasfoto' s van de kinderen
verzameld.
(  Zo om de 2 a 3 jaar moeten hun 
passen vernieuwd worden. )
Ik wou iets doen met die foto's en
ineens kwam ik op het geniale idee
om dit te gebruiken:


Deze kartonnetjes bewaarde ik al lang.
Het is het restafval 
van een gezelschapsspel.
Ik vond het mooi en ik dacht toen,
dat komt misschien ooit van pas.
En ja hoor!


In elke vakje past precies een foto!
( Nog 1 leeg vierkant voor in de toekomst )
Leuk om zo al hun snoetjes
aan de muur te hebben hangen!

Jullie reactie gisteren waren weer
zo leuk ☺

Vandaag is het vanaf de middag 
weer familiefestival op Chillrijk
 met een circusvoorstelling.
Daarna lees ik voor.
Daar heb ik veel zin in.
Altijd zo gezellig die kindjes
rondom je heen.
Dan ga ik samen met de oudste
een workshop
' mocktails shaken ' volgen.


Lijkt me ideaal met dit
mooie weer!

En helemaal top:
ik hoef niet te koken want het is
Italiaanse avond op Chillrijk.
Ze knutselden zelf een stenen oven en
je kan er vanavond Pizza eten.



Deze dag komt helemaal goed!
😊

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee en handig van je. Zo waardevol al die foto`s van jaren en zo schattig. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie wat bewaart ... erg leuk idee! Nog een vakje over ook voor de volgden foto's. Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk !
    Maar vooral veel plezier!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dit ziet er leuk uit! Dat heb je weer goed gedaan. Slim om die kartonnetjes te bewaren. Deze blogpost van jou geeft mij meteen weer een reminder dat ik onze pasfotoboekjes (ik maakte ze zelf) ok weer eens bij moet werken. Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tof om ze zo allemaal op een rijtje te zien!
    veel plezier vannamiddag en vanavond!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee! Veel plezier weer bij Chillrijk, wat een toffe dingen doen jullie daar, zeg!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor je mooie kaart, lief met het uiltje. Hij staat tussen de andere kaarten op de kast te pronken. Wat mooi al die pasfotootjes van de kinderen, leuk om te zien hoe snel ze groeien.
    Heel veel plezier vanmiddag, wat een hoop leuke dingen hebben jullie in het vooruitzicht.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf idee, Sarah. Super leuk uitgewerkt ook.
    En wat een gezellige dag zal het geweest zijn. Het weer was in elk geval top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat klinkt als een heerlijke en gezellige dag Sarah. Je vondst met de pasfoto's vind ik super en wat een gaaf hergebruik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt vast een geweldige dag achter de rug! Al die leuke activiteiten en dat met dit mooie weer, gaaf hoor! Geweldig zoals je de pasfoto's van de kinderen hebt ingelijst. Zo leuk om te zien hoe ze veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goed idee om zo de foto's mooi bij elkaar te hebben.
    En een leuke dag gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is helemaal leuk! Ik heb denk ik ok nog van de kadertjes, maar je, 5 kinderen...... dat schiet niet op. Ik denk dat je hier heel veel plezier aan zult hebben. Zeker voor later!
    Je verslag van de dag ziet er ook weer top,uit!
    Leuk allemaal!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Sarah,

    Wat een leuk idee werkte je uit met de pasfoto's... En wat een fijne dag hadden jullie!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sarah,
    Door mijn vakantie ben ik wat achter met blogs bezoeken, maar wat heb je weer mooie dingen laten zien! Je bent toch echt een bezige bij. Dat zeefdrukken is ook wel heel erg gaaf!
    En veel plezier op Chillrijk, klinkt heel gezellig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk die kadertjes met de pasfotootjes, hoe leuk ook om ze zo te zien veranderen!
    Je hebt ze ook mooi bewerkt met gezellige kleurtjes, ziet er feestelijk uit!
    Wat is dat toch gaaf dat chillrijk bij jullie, fantastisch zelf een steenoven maken en pizza's bakken en de cocktails zien er ook heerlijk uit!
    Ik lees even door want...ik post maar af en toe maar hier is altijd veel bij te lezen hihi.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig idee, die foto's in de kadertjes, een heel mooie herinnering voor later ! Wauw, pizza en mocktails, supertof bij Chillrijk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah