woensdag 9 augustus 2017

I like how you shine * Zeefdruk#3 * Handletteringschrift #4 ' Cactus '



We gaan nog even door met 
het zeefdrukverhaal.
Vandaag werkjes van de 
tweede oefenles.


Toen drukte ik cactussen af in
goud en zwart.
Hier zie je een selectie van 
de beste afdrukken.
Ook 1 keer op een pagina
van een oud boek.
Die vind ik zelf heel leuk.
Maar daar moet ik nog mee
aan de slag, dat is voor later...


Deze kaart maakte ik met
de gouden afdrukken.
Bij deze afdrukken waren niet alle
cactussen mooi gelukt.
Maar de mooie knipte ik uit en 
maakte er deze kaart van.


De kaart stuurde ik op
naar de oudste dochter in Wales.
Ze houdt van goud en van 
haar leerde ik zeefdrukken, 
dus deze gouden cactussen 
zijn voor haar.
Ik vond tussen mijn papier het 
perfecte gouden papier. 
De tekst erop bedacht ik zelf
en schreef ik zelf.


Eerst schreef ik hem in
mijn handletteringschrift.
Daar verwerkte ik nog 
zwarte cactus afdrukken.


Hier nog meer afdrukjes.
Erbij schreef ik leuke teksten.
Inspiratie vond ik op pinterest.
Het cactusje boven
tekende ik met copics.


Hier de hele pagina uit
mijn handletteringschrift.

Hopelijk vinden jullie
mijn zeefdruk avonturen 
wat leuk, want morgen
nog een vervolg.






13 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen en te zien, Sarah. Kaartje is goed gelukt en wat een mooi oefenschrift heb je zo. Ziet er allemaal erg gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waw, echt wel toffe resultaten met je zeefdrukken, schitterende kaart voor je dochter!
    jouw letterschrift is ook een kunstwerkje op zich! prachtig!
    fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er allemaal heel leuk uit Sarah.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Sarah....jij kan toveren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk, kom maar op met die mooie creaties! De cactussen zijn tof, maar je teksten erbij zijn nog veel toffer!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Mooi gemaakt en ook je handlettering boek ziet er heel mooi uit! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor ik geniet van al jouw mooie creaties, dus laat er maar veel van zien. Jij bent al erg goed in handlettering!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo dat ziet er mooi uit dat zeefdrukken en dan nog handlettering erbij en het plaatje is weer compleet!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij heerlijk bezig zeg!! Ontzettend leuk om allemaal te zien en te bekijken. Heel mooie handlettering!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Sarah,

    Geslaagde cactuskaart!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je gouden kaart vind dat ik geweldig! Leuk hoor je handletterschrift.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah