donderdag 10 augustus 2017

Don' t let the prickly thing....* Zeefdruk #4



Vandaag een tweede kaartje met
mijn gouden cactussen.
Hier waren alle vier de cactussen
mooi afgedrukt.
Ik knipte ze uit en plakte ze verhoogd op
een bijpassend papier van Su.


Ook hier schreef ik de tekst zelf.


Hier die van gisteren en vandaag
samen op de foto.


Ik drukte ook op een restje stof
als oefening.
Nog geen idee wat ik
 hier mee ga doen.


De jongste dochter ging ook mee
naar de zeefdrukles en 
ontwierp dit zelf en maakte
deze mooie afdruk op stof.

Zo dit zijn voorlopig mijn
zeefdrukberichtjes, later
volgen er vast nog!

En Joepie de dochters zijn er weer!
( boordevol verhalen ☺)

Fijne dag!

11 opmerkingen:

  1. Deze kaart is ook al zo leuk geworden, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten! Te teksten zijn heel mooi geschreven! En ook leuk om te onthouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf, hoor! Je hebt toffe dingen gemaakt met de zeefdruktechniek en mooi gecombineerd met de teksten. De gevlochten touwen van je jongste dochter zijn ook heel fraai. Fijn dat de dames weer thuis zijn en blijkbaar genoten hebben.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk deze cactus kaarten. En wat heb je die tekst mooi geschreven.
    Fijn dat je dochters weer thuis zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke zeefdrukjes weer! En van gisteren ook, die had ik nog even gemist...
    Hartstikke leuk, die cactussen en alles wat je ermee maakte. En wat kun je prachtig schrijven.
    Fijn dat de meiden weer thuis zijn!
    Geniet van de verhalen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een creatieve familie....leuk Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het weer laat ons vanmiddag in de steek hier in Frankrijk. Mooi moment voor een tweede vakantieblogrondje. Volgens mij heb ik veel gemist bij jou. Zeefdrukken, wat leuk! De cactussen zijn enig. Fijn voor je dat je dochters weer thuis zijn. En hun verhalen ;-) Geniet ervan. Bon journée!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtige cactus-kaarten, jij kan al super overweg met zeefdrukken en je dochter ook. Leuk dat ze weer thuis zijn, hopelijk was het mooi weer in Cymru (Wales). Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes heb je met de cactussen gemaakt en wat gaaf die zelfgemaakte teksten in handlettering. Mooi ook de afdruk van je jongste dochter. Fijn dat de meiden weer thuis zijn.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 Superleuke kaarten heb je gemaakt. Geniet van alle verhalen van de meiden.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah