dinsdag 8 augustus 2017

Mandala kaartjes: Zeefdruk #2



Een dagje later dan ik beloofde
maar hier zie je wat ik met de 
vierde mislukte afdruk deed.
Ik maakte er kaartjes mee!


Deze afdruk verwerkte ik.
Ik sneed een donker en een
licht stuk uit.


Die plakte ik op deze kaart.
Ertussen wat spetters en een
mooie tekst.
De mandalastukken kregen nog een
streepjeslijn met de fineliner.


Bij de tweede kaart gebruikte
ik het hart van de mandala.
Weer spetters toegevoegd met de
Gorgeous Grunge set van Su.
De tekst Hello stempelde ik in zwart
en knipte hem uit.
In het midden van de Mandala
voegde ik een vrolijk geschulpt
rondje toe.
Rondom de hele kaart en de bloem
werkte ik weer met de fineliner.


Hier zie ze alle twee samen.

Mijn bericht van hiervoor gemist...
ga dan maar kijken want daar zie je 
nog meer mandala' s.

Fijne dag!

14 opmerkingen:

  1. Goed opgelost en zo twee erg leuke kaarten gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf, wat een mooie kaartjes! Zo zie je maar: niks weggooien :)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten! Die afdrukken zijn prachtig ook al zijn ze "mislukt"...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om afval of mislukkingen te verwerken want dan zie je dat het ineens geen afval of mislukking meer is. Hele mooie kaarten Sarah. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het zijn heel mooie kaarten geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke oplossing Sarah.....we gooien niet graag iets weg he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjee wat doe jij veel verschillende dingen! Gaaf! En mooi om ze zo te gebruiken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je prachtige dingen gedaan met de mandala's, zeker zonde om ze weg te gooien. Leuk om zo samen met je dochter bezig te zijn.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Sarah,

    In mijn ateljee hangt een bodje: "We don't make mistakes, we do variations"...
    En dat is nu net wat jij gedaan hebt... Niks mislukt, gewoon stuk voor stuk pareltjes...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi verwerkt Sarah, dit is gewoon nog nagenieten van de cursus en je brengt ons weer op nieuwe ideeΓ«n

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk gecombineerd, je 'mislukte' mandala en handletteren.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah