dinsdag 29 augustus 2017

Jaap de Aap


Vandaag toon ik nog 
eens een haakwerkje.
' Jaap de aap'


Weet je nog de foto, die ik
vorige maand liet zien.
Colien had het toen juist geraden,
het werd een aap en een ezel.
EN ze zijn af,
ik maakte er gelukkig geen
aapzel van. Hihi


Jaap de aap ging al op de foto.
Poseren kan die wel!


Hier zit hij lekker te relaxen 
in een boom.


Het allerliefste is hij
bij zijn grote vriend,
die heel blij is met zijn knuffel.

Ezel moet nog op de foto,
maar die krijgen jullie 
binnenkort ook te zien.

Ik ben klaar voor het KKT,
 gisteren missie volbracht ☺

14 opmerkingen:

  1. Wat is Jaap Aap leuk geworden, erg tof!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi haak-aapje! Ik snap wel dat hij het liefst bij zijn grote vriend zit Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk geworden deze Jaap Aap.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is er iets dat jij niet kunt Sarah?? Wat is Jaap onwijs leuk en hieronder zie ik ook al van die leuke girafjes op en enige kaart.....nu de ezel nog, ik kijk er naar uit!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn missie is nog niet volbracht.....maar Jaap is enig! Knap dat je dat ook alweer zo mooi kunt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is Jaap schattig geworden! En hij heeft een blij vriendje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is Jaap leuk geworden! En hij heeft een lief vriendje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk aapje! Ik heb ook nog wat diertjes te gaan, maar ben bang dat dat nog even gaat duren met alle lopende haak- en breiprojecten.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig aapje! Ik haak Earlybirdjes voor stichting Earlybirdje ook erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah